Take me back ♥

17.11.13



Hej piger :-)

Hvis jeg siger sommerhusferie i Danmark, hvad siger I så? For mig er sommerhusferier lig med ren hygge i vores skønne, skønne land! Der er bare et eller andet idyl over at være i sommerhus, og være væk fra "det derhjemme". På sådan en tur er der bare lagt op til, at komme mere ud, nyde naturen med lange gåture, kortspil og brætspil, hygge med god mad i selskab med de nærmeste.

Jeg har tit været på sommerhusferie med familien, eller med en veninde eller kæreste, og jeg synes det er noget af det hyggeligste! De fleste gange har vi været i Marielyst, så derfor kender vi efterhånden det område og de omkring liggende byer rigtigt godt, og der er bare så skønt! Vi var der også sidste sommer, hvor vi var ude og spise lækker mad, hyggede i sommerhuset, fik besøg af noget familie, var rundt i byerne, kiggede i butikker og tilbragte nætterne på diskoteker og caféer - Ren hygge! :-)

Forleden dag fortalte min kusine mig, at hun og resten af familien har booket et sommerhus i juleferien - også i Marielyst tilfældigvis, og at de endda skal tilbringe juleaften i sommerhuset også, og ih, jeg synes bare det lyder SÅ hyggeligt! De skal passe på, jeg ikke lige tilfældigvis "kigger forbi" en af juledagene ;-) hæhæ.

Hvis I går og tænker på at booke en sommerhusferie så tjek www.dansk-sommerhusferie.dk, som har det største og mest varierede udvalg af sommerhuse i Danmark, til de billigste priser, i alle de attaraktive sommerhusområder rundt omkring i landet - Heriblandt Hejlsminde :-)

Tjek www.dansk-sommerhusferie.dk, og find det perfekte sommerhus til jeres behov - Uanset om I skal på familietur eller kærestetur, og uanset om det er henover julen eller i det nye år :-)

Knus til jer, og rigtig god søndag <3

Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med dansk-sommerhueferie.dk - Men indeholder kun egne meninger!

Billederne er fra en sommerhustur i Marielyst <3

7 kommentarer:

  1. Jeg tænker præcis det samme som dig, når du siger sommerhus.
    Her er der ikke så mange muligheder, men jeg elsker den følelse når man kommer lidt "væk", selvom man slet ikke er så langt væk. Og sommerhus i Danmark er noget af det bedste jeg ved :-D

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt, jeg tænker også at leje et sommerhus med nogle venner eller familie til sommer i Danmark,
    nok i Skagen, der har jeg så mange gode barndomsminder :)
    Må jeg tillade mig at spørge om du tjener noget på de sponsorerede indlæg,
    og om hvordan du er kommet i gang med det, har de kontaktet dig, eller har du kontaktet dem?
    Rigtig god mandag til dig! ❤
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg elsker at være i sommerhus, synes bare det er noget af det hyggeligste :-) <3

    Knus

    SvarSlet
  4. Det er altid så hyggeligt at komme i sommerhus, mine forældre ejer også et, og jeg elsker at komme der ud, da det ligger lige ved vandet, og der er så stille og roligt der. Hvis man er stresset og trænger til at komme væk og slappe af, så er sommerhus det rigtige søde :-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. P.s Jeg har nu en giveaway kørende på min blog, det ville være dejligt hvis du ville deltage :)

      Slet
  5. Det er så hyggeligt at være i sommerhus, men det er faktisk ved at være mange år siden jeg sidst har været afsted.
    Jeg får helst lyst til at tage afsted i sommerhus nu, haha! :D<3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥