Instaholic ♥

12.12.2013



Lidt billeder fra min Instagram, så I kan se hvad jeg har brugt nogle af mine Decemberdage på indtil nu :-)


# Jeg har købt og pakket mine forældres adventsgaver ind # Jeg har været til julehyggedag med familien, hvor jeg lavede denne dekoration til mit kalenderlys # Jeg har købt og pyntet dette lille juletræ, det er så hyggeligt #

# Jeg er blevet vækket med morgensang, morgenmad og gaver på min fødselsdag d. 6 december # Jeg har holdt fødselsdag for de dejligste mennesker, med kagedame, og de fineste gaver # Jeg har fået lilla værktøj i advenstgave, som jeg faktisk blev rigtig glad for, haha #


Hvis I vil finde mig på Instagram hedder jeg AllThingsGlitters - Hvad hedder I?
Så kan jeg følge jer, hvis jeg ikke gør det i forvejen. Jeg synes simpelthen Instagram er så hyggeligt :D
I må ha' en rigtig skøn aften piger <3

8 kommentarer:

  1. Ih smukke, du får rigtig julet igennem - skønt at se :D <3

    Knus!
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hele hyggeligt ud, rigtig dejlig julet! ❤
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Ej hvor ser det bare hyggeligt ud :) God weekend søde.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Virkelige hyggelige jule billeder!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud :-D Og et forsinket tillykke med dagen, søde!
    God weekend <3

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Sikke nogle hyggelige billeder, og den dekoration er bare SÅ fin! :D<3

    SvarSlet
  7. Dejlige og hyggelige billeder smukke :D

    SvarSlet
  8. Hvor ser det rigtig hyggeligt ud(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥