Explore the world ♥

17.12.2013

Godaften piger <3

Jeg håber I har haft en skøn dag :-) Jeg har faret rundt det meste af dagen, og sluttede så af med at spise aftensmad hos mine kære forældre - Ren hygge, mmm!

Får I også nydt jeres nærmeste her i juledagene? Eller rejser I snart på juleferie? :D Jeg har faktisk aldrig været på ferie henover julen, eller i juledagene - Ikke i udlandet i hvert fald. Denne jul bliver det til en lille smuttur til Marielyst med heeele den pukkelryggede, men det er der jo så heller ikke så meget "udland" over ;-)

Jeg synes dog min Facebook vrimler med folk der rejser i disse dage - Enten til sol og varme, på skiferie, eller på vilde oplevelsesferier i f.eks. Thailand!
Er man interesseret i en ferie rig på oplevelser vil jeg anbefale at tjekke www.jysk-rejsebureau.dk ud - De har helt sikkert noget, uanset om man vil på safari i Kenya, Backpacke i Indien eller opleve Thailand og rejsen bliver skræddersyet til DIG!

Hvis jeg skulle på ferie nu, så ville jeg dog helt klart tage til USA! Og et roadtrip gennem USA kunne være helt fantastisk - Dette tilbyder www.jysk-rejsebureau.dk selvfølgelig også! Gud, hvor ville jeg dog gå shopamok, hvis jeg kom til staterne, det kunne være SÅ lækkert! ;-) Og hvor kunne det bare være fedt, at opleve alle de steder, man har set så mange gange i film og tv!

Jeg ville elske at besøge Universal Studios i Los Angeles, se stjernerne på Walk of Fame, solbade i Santa Monica og besøge de lækre butikker! Har nogle af jer været i USA? Var det ligeså fedt, som det ser ud? :D

Nå, jeg vil gøre mig klar til at hoppe i seng! Tak fordi I læser med! Godnat <3
(Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med Jysk Rejsebureau - Det indeholder dog kun mine egne meninger!)

1 kommentar:

  1. Selvom jeg eeelsker at rejse, så vil jeg faktisk hellere blive hjemme sammen med hele familien hen over jul. Det er den hyggeligeste tid på året, og kulden, sneen og dårligt vejr hører jo med. Jeg vil aldrig kunne vænne mig til sol og flere grads varme juledag! Men jeg vil rigtig gerne til USA en dag! :-D

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥