Fashion Flashback ♥

04.01.2014

Godaften <3
Jeg håber I er kommet rigtig godt ind i det nye år, sammen med jeres nærmeste :-) Jeg havde en skøn nytårsaften i godt selskab! Jeg kan bare ikke vænne mig til at skrive "2014" - Jeg skrev faktisk "2013" i titlen til dette indlæg! Nå, men nu da vi er trådt ind i 2014, tænkte jeg, at det kunne være sjovt at kigge tilbage på nogle af mine outfits, fra året der gik. Dette er jo bare nogle få, men jeg havde faktisk selv glemt de fleste - Jeg er nu blevet mindet om enkelte items, som er røget bagerst i skabet i løbet af året, men som jeg egentlig er blevet helt glad for igen nu, hehe.







Har I en favorit i blandt? :-)
Jeg håber I har den skønneste weekend piger. Jeg er snart tilbage med nyt indlæg igen <3

18 kommentarer:

  1. Jeg kender det godt! Jeg var til skriftlig eksamen den 2. og jeg skulle virkelig koncentrere mig for ikke at skrive 13 under datoen ;)

    Hyggeligt med et tilbageblik - Jeg kan især godt lide det første outfit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg skriver stadig 2013!!! :D

      Tak Ida <3

      Slet
  2. De er alle sammen super fine, men tror min favorit er det sidste <3 SÅ smuk!

    SvarSlet
  3. Så fine outfits. Min favorit er nok det første :-)

    xx Natalie

    SvarSlet
  4. Nok nr. 3. Elsker i hvert fald tasken på det billedet. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, den elsker jeg også! Farven er så fin :D

      Slet
  5. Synes de er så fine alle sammen! .. men 3,5 og 6 er nok favoritter :)
    og så synes jeg også at det første er ret lækkert!!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød - Tusind tak Mia! :D

      Slet
  6. Så flotte, alle sammen synes jeg... Men min favorit må nok være det første billede :-)

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
  7. 1 og 6 er mine favoritter, du er så skide yndig! :)

    SvarSlet
  8. Det er nogle rigtig fine outfits, men jeg kan allerbedst lide det første :)

    http://josefinejacobsen.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar Josefine :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥