If you can't stop thinking about it, don't stop working for it ♥

14.01.2014
Hej piger <3
Jeg beklager stilheden på bloggen de sidste dage. Jeg har bestemt ikke mistet lysten til at blogge, men jeg vil bare gerne gøre det bedste jeg kan og lave så gode indlæg som muligt. Jeg bryder mig ikke om, at udgive indlæg som jeg ikke er 100% tilfreds med selv, men da jeg f.eks. ikke har et fancy spejlrefleks kamera, sjældent har en "fotograf" ved hånden, ikke har forstand på at designe bloggen og bruge html-koder (osv. osv. ) så er det lidt svært selv at være tilfreds. Jeg tjekker jo alle jeres lækre blogs hele tiden, og synes I alle gør det så godt og har de flotteste blogs, med lækkert indhold - Og jeg ville ønske, at jeg kunne give jer det samme <3
Alt dette har resulteret i stilheden på bloggen på det seneste. Jeg tænker på bloggen flere gange dagligt, jeg elsker at være kreativ og lave indlæg, tage billeder, skrive indhold osv. Derfor har jeg nu indset, at jeg må lave det bedste jeg kan, med de midler jeg har, og på den måde lære og blive bedre.
Jeg håber I stadig er derude, og fortsat vil følge med på bloggen - For det betyder alverden for mig. Og så lover jeg, at I får mange flere indlæg fremover <3
"If you can't stop thinking about it, don't stop working for it"

7 kommentarer:

  1. Ved hvordan du har det. Jeg bryder mig heller ikke om at udgive et indlæg, jeg ikke føler er 100 % færdigt (og det kan jo altid blive liiiiiidt bedre) (:
    Men jeg håber du snart kommer tilbage på bloggen igen!

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis - Det er svært at blive helt tilfreds jo ;-)
      Tusind tak - Det gør jeg i hvert fald! Har allerede en masse ideer, og der vil helt sikkert komme indlæg igen i morgen :-)

      Tak for din kommentar <3

      Slet
  2. Alle starter jo et sted, og man lærer jo ikke alle de fancy ting på én gang! Jeg synes, du klarer det super godt - så pyt skidt med om du ikke kan finde ud af det med html koder (for det dur jeg heller ikke til) :-D Glæder mig til flere indlæg fremover <3

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød - Tusind tak, det er nogle skønne ord at få med på vejen <3
      Dejligt du fortsat vil følge med, og det går begge veje, hihi.

      - Knus til dig!

      Slet
  3. Selvfølgelig smukke! :)
    Jeg får heller ikke blogget så meget, men det betyder ikke, at lysten ikke er der, for det er den! Mørket indhenter mig bare, før der bliver taget billeder. Kom sol, kom sommer og lyse aftner! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde!
      Nej lige præcis! Det bliver jo fandme så tidligt mørkt, det er næsten umuligt at få taget nogle ordentlige billeder.
      Men nu går det da den rigtige vej, selv om det går laaangsomt, hihi. Kom så forår og soooommer <3

      Slet
  4. Fin bluse! & godt billedet søde!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥