Instaholic ♥

14.01.2014

Godeftermiddag

Da der jo har været lidt stille på bloggen de sidste dage (ud over indlægget fra tidligere i dag), tænkte jeg at jeg lige ville smide et par Instagram billeder op, så I kan se hvad de sidste dage blandt andet er blevet brugt på :-)

Jeg har spist min yndlings morgenmad - Jeg har eksperimenteret med rødt hår - Jeg har spist "sund" pizza - Jeg har leget med sjove apps


Jeg har babysittet en 9 uger gammel fransk bulldog <3 - Jeg har hygget foran tv'et med The Break Up - Jeg har shoppet og spist på café med en skøn veninde, plus fået en lille gave af hende <3 - Jeg har fundet inspirerende citater, og gemt alt for mange på mobilen :-)

Jeg er gået hen og blevet lettere afhængig af Instagram, det er jo noget af det hyggeligste! I er velkommen til at følge mig derinde - Hvad hedder I? Så kigger jeg forbi jer 

6 kommentarer:

  1. Lækkert indlæg!
    Skal vi følges, både her på bloggen og på Bloglovin?
    // valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Ja, lad os det :-)

      Slet
  2. Elsker dine insta billeder <3

    Knus

    SvarSlet
  3. Fine billeder! :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥