The perfect boots ♥

16.01.2014

Hej <3

Jeg blev simpelthen nødt til at hoppe forbi bloggen, og vise jer ovenstående støvler. Jeg købte dem i sidste måned, da jeg tilfældigvis faldt over dem i en butik, som oven i købet havde sat dem ned med 50% da butikken skulle lukke.

År efter år leder jeg altid efter et par helt perfekte flade, fede støvler, som jeg kan bruge hele efteråret og vinteren igennem, og jeg har bare så svært ved det! Jeg ender altid med at købe nogle totalt upraktiske støvler med høj hæl, da de bare altid er "mere mig". Dog har jeg i løbet af denne vinter fået anskaffet mig hele 3 par praktiske, flade og så lækre (hvis jeg selv skal sige det, håhå) støvler!

Normalt går jeg kun i sorte støvler og sko - Lige bortset fra ballerinasko, som jeg har i alle mønstre og farver. Jeg har altid tænkt, at sorte sko er lettest at style med tøj, accessories og overtøj, men jeg har åbenbart været helt gal på den, for jeg bruger da disse brune støvler konstant efter jeg har fået dem :-) Kan I lide dem?

Nå, jeg vil smutte igen piger. Jeg håber I har en skøn torsdag? Hvad skal jeres dag gå med? Jeg får besøg af en af mine gode veninder her lidt senere, og så står den ellers bare på ren hygge, sludder og god mad, mmm <3

- Husker I at følge bloggen på Facebook? I finder min Facebookside lige HER <3

10 kommentarer:

  1. Hvor er de fede. Dem kan jeg godt lide :) Jeg har det på samme måde som dig - man tænker altid, at sort er nemmest at style. Men nogle gange skal man altså bare springe ud i en ny farve :D

    Vil også gerne lige rose dig for din blog. Har fulgt med længe, men jeg har vidst aldrig helt fået sagt, at din blog er super skøn<3

    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har så ret! Det er også rart at variere det lidt :D

      Ej hvor er du bare sød! Tusind tak for den skønne kommentar, det er så sødt af dig at sige! Mange, mange tak <3
      Knus til dig!

      Slet
  2. Jeg er vild med dem, lige sådan nogle jeg selv går og leder efter, og hvor skønt at du fik dem til 50% :)
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor dejligt at høre!
      Ja det var virkelig fedt, så jeg kom kun af med 225 for dem :D

      Slet
  3. De er da møg fede!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvor er de lækre smukke. ET godt køb :-) <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde! Fedt du kan lide dem :D <3

      Slet
  5. Ej, hvor er de bare fede. Dem kan jeg rigtig godt lide! :D<3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥