Fashion Flashback ♥

17.01.2014





Endnu et lille tilbageblik på nogle af de outfits jeg hoppede i, i året der gik. Det er jo ret tydeligt, at det var sommer da disse billeder blev taget, og nej hvor man dog pludselig savner sommerens varme, de lyse aftener (og dage!!), at grille, dase på stranden og bare hygge igennem! <3

Nå, jeg må smutte igen piger. Jeg håber I får en helt fantastisk fredag - Hvad skal dagen bruges på for jeres vedkommende? Her står den på praktiske ting og forberedelse til min søsters svendegilde, som skal holdes imorgen, så hyggeligt! :-)

Jeg er meget snart tilbage med et nyt indlæg her på bloggen. Og husk, hvis I har lyst, er I mere end velkomne til at følge mig på Instagram (AllThingsGlitters) eller på Facebook HER

TAK FORDI I KIGGER MED <3

26 kommentarer:

  1. JEg savner virkelig også sommeren!! :)
    Stort tillykke med din søster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to!! Godt vi går lysere tider i møde! :)
      Mange tak Ida, det er sødt af dig! :)

      Slet
  2. Smukke! Og hvor jeg dog også savner sommer, når jeg ser disse billeder :)

    Tillykke med din søster! Det lyder hyggeligt, både med forberedelserne og ikke mindst dagen i morgen! Jeg skal til eksamen på mandag, så der skal absolut ikke ske andet end forberedelse for mit vedkommende! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk? Savner også at man ikke skal paaakkes ind hver gang man lige skal ud ad døren, hihi.

      Tak søde Ida! :D
      Åh din stakkel! Pøj pøj med din eksamen på mandag! Håber du alligevel får en god weekend :)

      Slet
  3. Sikke nogle finde outfits! :)

    forresten har jeg en giveaway igang, hvor du kan vinde et CASIO UR! Tjek det her: http://wasteyourtimee.blogspot.dk/2014/01/jeg-har-vret-sa-heldig-at-superstar_6792.html#comment-form

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med dem alle sammen. Hvor ser du altså skøn ud! :D<3
    Og jeg skal bare bruge min fredag alene herhjemme. Overvejer at gå over og træne senere, hvis jeg kan tage mig sammen ;)
    God weekend og god fest imorgen! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak sødeste!
      Det lyder sku dejligt! Mon du kom op og svede? :D Haha.
      Håber du har haft en skøn weekend <3

      Slet
  5. Hvor er det bare nogle fine outfits!
    Du ser SÅ godt ud søde Louise :)
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusind tak!! <3

      Slet
  6. Søde outfits! :-)

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Flotte outfits!

    kig gerne forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Asta, det er sødt af dig at skrive! :)

      Slet
  8. Fine outfits - er især vild med nr. 3 :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er også dejligt sommerligt :D

      Slet
  9. Fetd indlæg! Elsker alle outfits! :))
    Nyt på bloggen, kig gerne forbi:
    // valentinaniewandt.blogspot.dk :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D
      Jeg kigger forbi!

      Slet
  10. Kan virkelig godt lide dem alle :))
    Din blog er rigtig skøn - vil du evt. følges?
    www.idaherself.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak for begge dele! Jeg kigger lige forbi din blog :-)

      Slet
  11. Du har en super lækker stil! :-)

    Det ville glæde mig meget, hvis du ville kigge forbi min blog http://bycamillalm.blogspot.dk/
    eller min salgsblog http://camillassalgsblog.blogspot.dk/ hvor jeg både sælger sko, jakker, bukser, toppe, strikke og mere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde ord at få med på vejen - Tusind tak! :)

      Jeg kigger selvfølgelig forbi!

      Slet
  12. Åh ja, sommer <3 savner også de lange aftner på altanen med et glas koldt hvidvin i hånde, hængende i hængekøjen og nyde livet!

    Anne Cathrine
    www.annecathrinebro.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh ja, jeg kunne ikke være mere enig!
      Kom nuuu forår og sommer, hihi <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥