Random facts ♥

20.01.2014


Random facts

Jeg har absolut ingen stedsans og kan fare vildt over alt Jeg er meget genert, når jeg skal snakke med nye mennesker  Da jeg var 12-13 år var jeg sikker på jeg skulle giftes med Razz fra Børne MGP  Jeg er MEGA B-menneske, men ville sådan ønske jeg var A-menneske Jeg har boet i Herning en overgang, men kunne ikke undvære familien på Sjælland Chick-Flicks er og bliver det bedste, hvis du spørger mig Da jeg var lille ville jeg være Aqua-Lene, når jeg blev voksen  Jeg spiser aldrig slik men elsker chokolade Jeg er uddannet kontorassistent Jeg småspiser altid Har i årevis været afhængig af Capri Sonnes Safari Juice På det sidste er jeg blevet forelsket i farven lilla - Alt skal være lilla! 
Lidt "random facts" om mig på denne mandag aften! Jeg synes selv det er så hyggeligt at læse denne type indlæg, så jeg håber I har det på samme måde? Måske I kan genkende jer selv i nogle af ovenstående facts? :-)

Hvis I har forslag eller ønsker til fremtidige indlæg så sig endelig til - Det er altid dejligt med nye idéer :-) Jeg håber I har haft en rigtig god mandag, og så må I sove godt når I når dertil <3

18 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt! Vidste faktisk ikke at du ikke spiser slik - hvorfor egentlig ik? Det er jo såååå nice :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er du sød Kus! Jamen hvorfor spise slik hvis man kan spise chokolade, tænker jeg? :D haha. Eller chips ;)
      Slik siger mig egentlig ikke rigtigt noget. Slet ikke nok til at jeg vil bruge kalorier på det :D

      Slet
  2. Helt enig! De her indlæg er altid hyggelige :)
    Det er vildt, så meget jeg kender igen fra mig selv. Ingen stedsans, genert overfor nye mennesker, Razz var min ;) haha, B-menneske i den grad (Det er forresten bevist, at A-mennesker har gen fejl, så det er ikke os det er galt med), elsker chickflicks, småspiser alt for meget & Orange Capri Sonne<3 det er nok min største afhængighed (efter kaffe selvfølgelig).

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, nej hvor er det fedt at du kan se dig selv i så mange af dem! Virkelig sjovt at høre :D Og så sjovt at du også var helt forelsket i Razz :D
      Tak for info omkring A og B mennesker - Så er vi jo de "rigtige", det trøster mig lidt faktisk :P :D

      Tak for din kommentar, så hyggeligt! <3

      Slet
  3. Det er hyggeligt med sådan nogle 'random facts' indlæg fra fremmede mennesker synes jeg. Men til en anden gang, så ville jeg måske lave en overskrift, der viser at det er et indlæg med random facts. Jeg føler at jeg blev kastet ud i det, og der gik et stykke tid før det gik op for mig at det var sådan et indlæg :) bare et råd.

    // bandittens.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen du har da så ret - Jeg kan sagtens forstå dig, og retter det med det samme!
      Tusind tak for din kommentar, dejligt med konstruktiv kritik og lidt råd :) Håber du ellers kunne lide indlægget :)

      Slet
  4. Elsker random facts! :) - Jeg ELSKER også chokolade, der findes intet lækrere :D

    //smarstrand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke være mere enig!! :D

      Slet
  5. Nummer 1 er så meget mig :)

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Elsker de her indlæg, de er altid sjove :-) Jeg er også uddannet kontorassistent.
    /Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også! :D Fedt!

      Slet
  7. Haha super indlæg, gerne flere af dem smukke :D

    Knus <3

    SvarSlet
  8. Jeg har heller ikke nogen stedsans what so ever. Har faret vild på en vej, som jeg har kørt op og ned af i 7 år og stadig fare vild. Synes sommetider det er pinligt. Så en gps er guldværd for mig.

    Som barn var jeg vild genert og der blev tit skrevet i skolen at jeg skulle sige noget mere i timerne og generelt. Men det er det omvendt nu :-D jeg har vist taget revanche.

    Kig forbi min blog og deltag i min give-away. Et lækker produkt jeg er blevet afhængig af.

    /Chau

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh jeg kender det! Det er ind i mellem så pinligt at indrømme, at man ikke aner hvor man er - Eller hvor det nu liiige er venindens opgang er, haha. Godt jeg ikke er den eneste trods alt! :D Elsker også min GPS!!

      Haha, fedt at du har taget revanche - Du må gerne lære mig, hvordan du kom over det :P
      Jeg kigger forbi dig!

      Slet
  9. OMG kan genkende mig selv i næsten alle sammen.. Jeg ville også giftes med Razz, har boet i Herning, er genert når jeg møder nye mennesker, kan fare vild overalt, er B-menneske, jeg småspiser også altid og så er jeg igang med at uddanne mig til kontorassistent. Vildt at vi er SÅ ens :D<3

    SvarSlet
    Svar
    1. NEJ HVOR ER DET SJOVT! :D Hvor vildt smukke, men sjovt at vi er SÅ ens, haha!

      - Men man var da også mærkeligt, hvis man ikke ville giftes med Razz, helt ærligt ;) haha.
      Tak for din kommentar <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥