Thanks ♥

21.01.2014


Godeftermiddag piger <3

Jeg ville lige checke ind for at vise jer ovenstående - www.GadgetCity.dk har nemlig været så søde at sende mig en lille gave!

Jeg har været så heldig at modtage et nyt cover, som beskytter min iPhone - Da jeg fik lavet min flækkede skærm i December er det helt perfekt med et cover som dette, telefonen er nemlig beskyttet over det hele. Samtidigt modtog jeg også noget beskyttelsesfilm, til at klistre på skærmen, det er virkelig smart, og det skal jeg ha' på i en fart!

Noget andet der er virkelig, virkelig smart er opladeren som passer til cigartænderen (hedder det dét?) i bilen, på den måde kan man altid få opladt sin telefon på farten, og hvor tit har man ikke brug for det? Hvis I ligesom mig, bruger mobilen som GPS under kørsel ved I også, hvor meget strøm der bliver brugt på dette, så denne oplader er virkelig perfekt og vil blive brugt en masse!

Derudover har jeg fået nye høretelefoner - Mine gamle er virkelig også slidt og er faktisk gået helt fra hinanden, så det er bare helt perfekt  :-) Sidst men ikke mindst har jeg modtaget et stik - og selvfølgelig kablet som både bruges til bilopladeren, til computeren og som almindeligeoplader :-)

I kan finde alle disse lækre sager, og meget mere på www.GadgetCity.dk - Her finder i alt tilbehør til iPads og iPhones, blandt andet covers, kabler og holdere. Tjek også deres nye iPhone 5C covers. Derudover forhandler de også tilbehør til Samsung og forskellige kamera gadgets. Som noget helt nyt kan man også designe sit eget cover på hjemmesiden, til kun 189,-. Sidst men ikke mindst, har de altid fri fragt og hurtig levering, så jeg kan kun anbefale jer at kigge forbi!

I kan også finde dem på Facebook lige HER, så smut endelig ind og like deres Facebookside og vær blandt de første til at modtage nyheder fra dem :-)

I må ha' en god dag piger, nu vil jeg smutte hjem til min søster og hygge med god mad og tøsefilm ;-) Hvad skal jeres eftermiddag og aften bruges på? Vi ses snart igen <3

Sponsoreret indlæg, da dette er gaver fra GadgetCity - Indeholder dog KUN egne meninger!

4 kommentarer:

  1. Hvor lækkert smukke. Jeg kunne godt tænke mig sådan et cover til min iphone!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også smart, og faktisk lidt en nødvendighed, hihi.

      Knus <3

      Slet
  2. Ej hvor lækkert, med sådan en fin gave søde :-) Hav en god aften.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for søren :D
      Mange tak søde, du må ha' en skøn dag i morgen <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥