Pink lips ♥

22.01.2014




Hej søde jer, som kigger med <3

Det bliver desværre et sent indlæg fra min side i dag. Men tiden har simpelthen ikke været der før nu :-) Dagen i dag er, ligesom i går, gået med hygge sammen med min kære søster. Vi har været hos vores forældre, som sørgede for lækker mad - Og så er der ellers bare blevet hygget og sludret igennem!

Nå, men egentlig ville jeg vise jer et af mine nye køb. Nemlig en læbestift jeg købte i fredags, da jeg var et smut på Fisketorvet med en veninde ("et smut" på 6 timer, that is..)
Jeg købte den i H&M faktisk. Jeg har så tit kigget på deres læbestifter, uden at købe en. Jeg har altid tænkt, at det måtte være noget billigt bras, da de kun koster 39,95. Men nu tog jeg mig sammen og købte denne. Og jeg må indrømme, at jeg virkelig er overrasket over denne læbestift!

Farven er præcis hvad den lover - PINK! Den er virkelig pigmenteret, (hvilket jeg ikke regnede med, at den rent faktisk ville være på læberne) og farven holder seriøst i timevis, selv om man spiser og drikker! Samtidigt udtørrer den ikke læberne, men er tværtimod blød og lækker at have på og nem at påføre! Det er helt sikkert ikke den sidste læbestift jeg har købt i H&M :-)
Desværre er farven svær at fange med kameraet, men den er pink-pink og så fin! Perfekt til en festlig lejlighed eller til foråret som (forhåbentlig) snart er lige om hjørnet :-)

Har I prøvet nogle af H&M's makeup produkter? Eller har I nogle favoritter fra et andet mærke, som også er godt men samtidigt til at betale? :D

14 kommentarer:

  1. Sikke da en skæn farve! Og jeg er sikker på, at den bliver et stort hit til sommer :D
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide den søde!
      Jeg tror også det er den perfekte sommerfarve :D

      Slet
  2. Ej hvor er det bare en lækker farve. Sådan en må jeg have fat i! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne farve ville bare klæde dig SÅ godt! <3

      Slet
  3. uh. Sådan en kunne jeg godt tænke mig.
    Har ikke selv prøvet dem fra H&M men har 2 fra Gina Tricot. De har de lækkreste farver og koster heller ikke det helt vilde.
    (De holder så bare ikke særlig godt, hvis man skal spise/drikke)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå, men så må man friske dem op lidt oftere - Hvis farverne er så fine, så er det okay ;)
      Men jeg synes virkelig denne holdt overraskende godt! Havde den på til fest i weekenden, og jeg friskede den kun op 1 gang på 10 timer!
      På trods af der både var masser af mad og drikke :)

      Slet
  4. Hvor er den bare super flot i farven :-).

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin, jeg må da et smut forbi h&m i den nærmeste fremtid!
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver du næsten nødt til - Især til den pris :)

      Slet
  6. Den er godt nok flot og billig! :-)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så billig, og farven er så fin på :)

      Slet
  7. Du har simpelthen så flot en blog! :-)

    Jeg har en 'ask me' i gang på min blog, håber du kigger forbi <3
    // bypadilla.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej en skøn kommentar - Tusind tak skal du ha' <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥