I would love to wear.. ♥

23.01.2014


Comfy but Cute

A Night Out

Godaften <3
Jeg har i dag været i Waves (shopping center) med min søster, og oset lidt - Jeg købte dog ingenting til mig selv, (indsæt stolt smiley med glorie) men gud hvor er jeg dog bare i shoppehumør! Sådan er det nok bare altid, når man virkelig prøver at spare, ikk? Jeg må også indrømme, at hvis jeg var stødt på den lækre strik, som I kan se øverst, så var den helt sikkert også røget med hjem - For nej hvor er den fin!! Jeg har set den i et par butikker, men den var der desværre ikke i min størrelse. Den er ellers så lækker, og det er lige sådan en, der er vildt behagelig at have på, men alligevel ser stilet ud.

Nå, men jeg har også længe kigget på disse "læder" bukser, som I kan se ovenover. Jeg synes simpelthen de er så cool, og så kan de jo styles på tusindvis af måder!

Her kan I se, hvordan jeg blandt andet ville style dem - Først stylet meget enkelt, til en helt almindelig dag, hvor man gerne vil være komfortabel, uden at rende rundt i noget der ligner nattøj ;-) Det andet sæt har jeg tænkt som et outfit der ville være perfekt til "a night out" med veninderne. Som I kan se, kan jeg godt lide at style de rå bukser med mere sarte farver og feminine detaljer.

Alt er fra H&M, og I kan bare klikke på billedet for at se flere detaljer og pris :-)
Hvad synes I? Jeg er ret ny i det med at lave collager, men øvelse gør vel mester, så bær over med mig! ;-)


Nå, nu vil jeg hoppe i seng - Jeg er ved at falde i søvn henover tastaturet, hihi. I må ha' en rigtig skøn weekend, når vi når der til <3

- Knus L.

13 kommentarer:

  1. Jeg er også begyndt at overveje nogle læder bukser, som dem du har fundet.
    Og synes at du har stylet dem syler godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, Ida! Dejligt du kunne lide stylingen :)

      Slet
  2. Jeg kan rigtig godt lide sæt nummer 2! :-)
    '
    Vil du ikke være sød og kigge forbi min blog?
    mylifemyworldlouise.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg synes også det er fint til en festlig aften :)

      Slet
  3. Fine collager :-)

    Knus fra
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Bukserne er vildt fede! Det er nogle rigtig fine outfits du har sat sammen søde :-D Ville elske at hoppe i begge to!

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, hvor fedt at du kan lide dem - Tak søde! :D
      Og dejligt du kan se dig selv i begge outfits :D

      Rigtig god weekend <3

      Slet
  5. Super super super fede styles!

    Knus Gittemary.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, dejligt du synes om dem ♥

      Slet
  6. Fine outfits! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥