Home decor

30.01.2014


Godaften <3
Som jeg tidligere har nævnt, er jeg begyndt at gå mere og mere op i indretning og fine, hyggelige detaljer til hjemmet. Jeg synes det er enormt vigtigt, når man træder ind i mit hjem, at folk føler der er en varm og hyggelig, hjemlig stemning - At det er et rart sted, hvor man har lyst til at opholde sig. Der er selvfølgelig mange ting, som kan bidrage til dette, og man kommer f.eks. rigtig langt med bare nogle nipsting og fine detaljer. Dog har jeg i lang tid gået og drømt om at få noget lækkert tapet i min stue. Man kan opnå en masse forskellige "udtryk/følelser" i et rum, alt efter hvilket tapet man vælger.

Hos Tapethuset.dk har de helt klart noget for enhver smag - Også selv om man måske ikke er til den ekstremt feminine stil, som pryder mit hjem ;-) Her kan man få tapet i alle farver og mønstrer. De sælger alt fra retro tapet til velourtapet, samt tapet til både børn, teenagere og voksne. Derudover kan man hos Tapethuset.dk også købe maling, fototapet og wallstickers, som I kan se på ovenstående billeder. Så kig forbi deres hjemmeside for inspiration - Jeg lover jer, der er en masse lækkerier og helt sikkert også noget, der passer lige præcis til jeres hjem :-)

Et rum bliver virkelig meget mere personligt med f.eks. én væg med en slags tapet, en wall sticker eller et kæmpe fototapet. Hvad synes I piger? :-)

Udarbejdet i samarbejde med Tapethuset - Alle meninger er dog 100% mine egne!

10 kommentarer:

  1. Er vild med de fine wallstickers!! :-)

    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to :D

      God weekend Natalie!

      Slet
  2. Jeg er også rigtig vild med den måde, hvor på man kan gøre sit hjem lidt mere personligt og har også selv nogle wallstickers oppe :)
    Men jeg har også tænkt over noget tapet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også wallstickers, og har netop købt en! :D
      Men ville også elske noget tapet på min væg over sofaen, det ser så fint ud!

      Slet
  3. Jeg er vild med det øverste tapet, og så er jeg helt vild med wall stickers i alle afskygninger!
    www.mit-paradis.blogspot.dk :)

    SvarSlet
  4. Fin inspiration! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej søde :) jeg har forresten en giveaway på min blog http://camilla-soerensen.blogspot.dk/2014/02/giveaway.html
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥