Flashback Friday

24.01.2014






 


Godaften
Et lille kig tilbage på nogle af mine outfits fra året der gik - De fleste taget mens sommeren viste sig fra sin bedste side. Og så kan man ellers sidde her i mørket, pakket ind i dynen fordi det lige nu er frostvejr uden for, og drømme sig tilbage til ballerinasko, bare ben, kolde drikke og solen - Men sommeren er godt nok langt væk, når de har lovet sne i næste uge, suk!

Lige når man er på vej ind i efterårsmånederne glæder man sig helt til at iføre sig store, hyggelige striktrøjer, kæmpe tørklæder, fine huer og yndlings støvlerne - Men nu? Well, I'm over it! ;-)

Nå, jeg håber I har en rigtig god fredag aften, uanset hvad I laver? Jeg er hoppet i mine pink joggingbukser og min yndlings strik, har lige taget mig et langt bad og nu tror jeg, at jeg vil tage en fin neglelak på - Vild fredag aften for mit vedkommende ;-)

Tusind tak fordi I kigger forbi! Smid endelig en kommentar med på vejen, og kom gerne med ønsker til kommende indlæg på bloggen - Alt tages imod med kyshånd! God weekend

- Knus L.

16 kommentarer:

  1. Sommer outfits.. Årh nu savner jeg rigtig sommer, sol og varme :)
    Og så er jeg vild med din orange blazer. Den er jo så fin!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk? Og så sner det og er frostvejr, øv! hihi.
      Tak Ida - Den glæder jeg mig faktisk også helt til at kunne tage i brug igen snart :)

      Slet
  2. Svar
    1. Tusind tak! :)
      Ha' en rigtig god mandag :)

      Slet
  3. Kan rigtig godt lide det nederste outfit - så fint med nederdelen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Julie, det er jeg glad for! :)

      Slet
  4. Dejlige outfits og du ser jo super skøn ud på alle billederne smukke!

    God weekend <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, du er da bare sød altså! Tak smukke selv <3
      Håber du har haft en skøn weekend :)

      Slet
  5. Er vild det sorte outfit med et pop af leopard!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, tak Sara! Det er jeg glad for :)

      Slet
  6. Jeg er vild med outfit på billede nr 4! Men de er alle sammen virkelig skønne :-)

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Heidi, mange tak <3

      Slet
  7. Du ser godt ud på ALLE billederne <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, årh tusind tak smukke! Det varmer <3

      Slet
  8. Smukke outfits og smuk model altså!

    Kig gerne forbi :-)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh det var sødt sagt! Tusind tak Mia! :-*

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥