Instaholic ♥

26.01.2014


Godaften piger :-)
Åh, hvordan kan det allerede være søndag aften? Jeg synes simpelthen weekenden er fløjet af sted! Nå, men jeg har lige set en hyggelig romantisk komedie på TV3 med Adam Sandler og Jennifer Aniston, perfekt måde at slutte weekenden af på - Bare ligge i dynerne og lade sig underholde af en sød film. Inden filmen nåede jeg også lige en lille morfar, da det har været en hård, begivenhedsrig, men skøn weekend med alt for lidt søvn. Men NU er det simpelthen tid til et lille sent indlæg på bloggen :-)


Da det er en god uges tid siden mit sidste Instagram indlæg, ville jeg lige checke ind og vise jer nogle af billederne fra de sidste dage, og vise hvad jeg har blandt andet har brugt min tid på. I kan for resten finde mig på Instagram lige HER eller under navnet AllThingsGlitters, hvis I har lyst - Jeg opdaterer jævnligt, og synes selv det er så hyggeligt at kigge på andre folks billeder, hihi.

 Jeg har fundet sjove gamle billeder i gemmerne - Dette billede er fra en bytur i 2010 på Laurits Betjent.
Fandt denne qoute som passer helt perfekt på mig! Min søster og jeg er ISÆR gode til at skråle sammen! Særligt Celine Dion & N*Sync ;-)
Jeg har købt en lækker, pink læbestift. Læs anmeldelse af den HER
 Jeg har taget selfie, for at vise mine nye ultra korte lokker.
Min søster og jeg har spist fantastisk lækker mad på Mc. Donald's ;-)
Endnu et billede fra gemmerne - Poserer her som Lady Gaga på toilettet på et diskotek ;-)
Nå ja, endnu et billede fra en festlig aften ;-)
Jeg har haft denne lille charmetrold på bare 10 uger på besøg <3
Jeg håber I har haft den skønneste weekend - Hvad har I lavet? Synes I også lige det var fredag for en halv time siden? ;-) Nå, jeg vil altså hoppe tilbage i dynerne. I må sove godt, og have en skøn mandag , når vi når der til. Tak fordi I kigger med <3
Knus L.

16 kommentarer:

  1. Skønne billeder! Elsker også at kigge andres billeder, men jeg har ikke lavet mig en profil på instagram endnu?! Sker der lige for det... Det må være snart! Ellers, så fik jeg weekend i torsdags, men alligevel virker det som den korteste weekend ever haha :-)

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, du må altså ha' lavet den profil så :D Du har allerede sikret dig én fast følger derinde ;-)
      Haha, åhh hvor jeg kender det! Men det betyder vel bare, vi har hygget os? :D

      Slet
  2. Skønne, skønne billeder! (Og citatet om at synge i bilen sætter bare prikken over i'et)
    Jeg har været sammen med nogle veninder fredagaften, og så stod den på bytur lørdag aften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja ikk? :D
      Det lyder som en rigtig lækker weekend! :D

      Slet
  3. Dejligt indlæg med skønne billeder :-)

    Min weekend har stået på arbejde og afslapning med min kæreste - dejligt!

    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde! :-)
      Nå, det lyder rigtig skønt :D

      Slet
  4. Årh, den hund er så cute! Og hvor ser du godt ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er svær at stå for!
      - Tusind tak, hvor er du sød :D

      Slet
  5. Nååååå hvor er den hund bare kær!! Hvilken race er det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja ikk? Det er min søsters nye hvalp :)
      Det er en Fransk Bulldog :D

      Slet
  6. Hyggeligt indlæg smukke <3 Det er nogle rigtig fine billeder, og hunden er jo super sød :-D

    Knus herfra
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' søde, dejligt du kunne lide det :D

      Slet
  7. vildt sød hund!

    kig forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥