It's so fluffy!

27.01.2014


 
Godaften til jer, som er så søde at kigge forbi
Jeg håber I har haft en rigtig god dag, på trods af at det jo er mandag :-) Jeg har brugt min aften hos mine forældre - De lavede lækker suppe, som egnede sig perfekt til den bidende kulde, som hærger udenfor lige nu. Ellers har jeg lige siddet med en ansigtsmaske i hovedet og set lidt YouTube videoer (Min guilty pleasure er at se beautyvideoer på YouTube). Derudover har jeg lige fået mig en længere tøsesludder med en god veninde, der lige ringede - Man skal jo lige ha' vendt hele verdenssituationen og snakke om alting og ingen ting ;-) Dejlig, stille og rolig mandag aften.
 
Men dette indlæg skal egentlig handle om noget helt andet. Nemlig den lækre, fluffy "jakke" I kan se på ovenstående billeder. Jeg købte den for et par uger siden i H&M på Fisketorvet, og den er alt det jeg har gået og ledt efter! Siden efteråret var på vej, har jeg ledt efter den helt perfekte "pels". Først ledte jeg egentlig efter en vest, men fandt ud af, at jeg ville få brugt en jakke/trøje med lange ærmer oftere. Og da jeg fornylig så denne, var det kærlighed ved første blik! Det var den sidste, der var tilbage og den måtte bare med hjem! Jeg har allerede brugt den flittigt, og jeg får komplimenter hver gang jeg har den på - og så er den bare SÅ blød og hyggelig, men samtidigt ser den ret stilet ud. Jeg ved H&M også har haft den i hvid/creme, men jeg har ikke kunne finde den nogle steder, ellers ville jeg elske at eje den også. Hihi.
 
Efter jeg har fået denne fluffy sag er jeg blevet endnu mere vild med jakker i samme stil, så jagten efter endnu en til samlingen fortsætter altså - Måske den næste alligevel bliver en vest? Jeg synes nemlig det ser så godt ud med en vest og en læderjakke under :-) Hvad synes I om mit køb piger? Er I også vilde med pelse og fluffy jakker, veste og trøjer for tiden? :D
 
Knus L.

17 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot! Håber vi får lov at se den i et outfit :D <3

    Knus og god tirsdag til dig!
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver i nødt til, for ej hvor jeg bare elsker den, haha :D

      Knus til dig! <3

      Slet
  2. Hej, vi er to unge piger der har startet en ny og anderledes blog om livet som ung. Vi tager emner op som sex, kærlighed og venner med en masse tips og trics Håber du vil kigge forbi ! Hilsen x & x

    Link: www.ungdommenblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Et lille tip - Når I reklamerer for jer selv på andres blog, kan I så ikke bare nævne et eller andet, der har med indlægget at gøre? ;-)

      Slet
  3. Ih den ser lækker ud! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  4. vildt lækker blog du har! Har du lyst til at følges via bloglovin? :)
    - http://www.bloglovin.com/blog/11655187

    SvarSlet
  5. Den er da super fed! Jeg har næsten lige startet min nye blog - fieskovflatau.blogspot.com - har du lyst til at kigge forbi? Evt følge? Jeg følger selvfølgelig igen!

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for den :D
      Selvfølgelig kigger jeg forbi!

      Slet
  6. uhhh... Lækkert!!!

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    Lyst til at følges?

    SvarSlet
  7. Uh hvor er den lækker! Jeg er også super glad for min fluffy cardigan! :)
    Min gulty pleasure er også beautyvideoer, hvem følger du? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to :D
      Nej hvor fedt! Haha. Jeg kan bedst lide MissGlamorazzi, ThatsHeart og FleurDeForce for tiden.
      Hvad med dig? :D

      Slet
  8. Hvor er den bare pjusket!

    stil mig gerne spørgsmål! http://victoriaschluter.blogspot.dk/2014/01/ask-me-questions.html#comment-form

    SvarSlet
  9. Jeg er SÅ vild med den. Den ser jo virkelig lækker ud!
    Jeg har selv noget lignende bare i en vest, og den er jeg helt vildt glad for, selvom jeg faktisk ikke får brugt den så meget :O <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den godt nok også! :D
      Ej den må du bruge søde, og så vise frem på bloggen :D hihi.

      Knus til dig <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥