Sneak Peek

29.01.2014



Hej piger <3
Jeg ville bare lige hurtigt checke ind, for at sige, at jeg altså ikke har glemt bloggen, selv om jeg ikke fik lavet noget indlæg i går. Jeg har simpelthen bare haft så travlt, så jeg nåede desværre ikke at få  lavet et indlæg til jer. Men jeg lover jer for, at jeg vender stærkt tilbage i morgen :-)

Her får I kun lige et lille sneak peek på en gave, jeg har været så heldig at modtage, men mere om den på et andet tidspunkt :-) Nu vil jeg nemlig smide mig i dynerne, se lidt Natholdet og så forsvinde ind i drømmeland, så jeg kan være frisk til en ny dag i morgen :-)
Jeg håber jeres dag har været skøn, og så må I sove rigtig godt. Og hvis nogle af jer er så heldige at deltage i modeugen i disse dage, så nyd det lige lidt for mig også! :D


- Knus L.

6 kommentarer:

  1. Uh, det ser da lækkert ud! :-)

    Knus,
    xx Natalie
    http://natalielassen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Lækkert med nye sager <3

    Knus

    SvarSlet
  3. Ser skønt ud! :)

    Kig gerne forbi - lige nu har jeg giveaway igang. <3
    http://miaekholm.blogspot.dk/2014/01/giveaway-lidt-blandet.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid skønt med nye lækre sager :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥