Start each day with your favorite lipstick and a beautiful smile

31.01.2014


 
 
Godeftermiddag til jer, der kigger med <3
Forleden viste jeg jer, et lille sneak peek på en gave jeg havde modtaget. Og her kan I se, hvad jeg har været så heldig at få.
 
Webshoppen www.ezzence.dk har været så fantastisk søde, at sende mig to lækre læbestifter fra mærket Dr. Hauscka samt en hårkur fra Redken.
Som I nok godt ved efterhånden, har jeg en kæmpe svaghed for læbestifter, lipstains og alt andet i den retning, så det er skønt med lidt nyt til samlingen. Det var desværre lidt svært at fange læbestifternes farver med kameraet, men den til venstre hedder Violet Marble og den til højre hedder Rustrød. Begge farver er super fine og neutrale på den fede måde!
 
Hårkuren har jeg aldrig prøvet, men da jeg slet ikke har forkælet mit hår på det sidste, glæder jeg mig til at prøve denne - Jeg har tidligere brugt Redken og har kun gode erfaringer med mærket :-) I kan evt. få en anmeldelse af både læbestifter og hårkur på et senere tidspunkt :-)
 
Kender I www.ezzence.dk? Hvis ikke, synes jeg helt klart I skal tjekke deres webshop ud. De har produkter til alle, både mænd og kvinder, og noget i enhver prisklasse! De forhandler blandt andet Moroccain Oil's populære produkter samt Ole Henriksen, BareMinerals og Dermalogica. Husk også at tjekke det lækre udvalg af det populære mærke Elizabeth Arden (Ej hvor er jeg bare forelsket i mange af læbestifterne fra Elizabeth Arden, hihi). Derudover har de en masse parfumer også!
 
Bestiller man i webshoppen inden kl. 13 på hverdage sender de varen samme dag, og man har altså sin pakke dagen efter - Jeg er vild med sådan noget! Skynd jer at kigge forbi shoppen, de har sindssygt mange gode tilbud :-)
 
Jeg vil smutte igen piger, I må ha' en fantastisk fredag! <3
 
- Knus L.
 
Dette indlæg er sponsoreret, da det er gaver fra Ezzence - Indeholder dog kun egne meninger!

20 kommentarer:

  1. Hold da op, en lækker farve!

    Kig gerne forbi min blog, har en meget vigtig meddelelse ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid lækkert med nye læbestifter :D

      Slet
  2. Hvor er de bare fine :-)
    http://mariamajblog.blogspot.dk/2014/02/give-away.html
    ^^ Har forresten en giveaway kørende, hvis du kunne være interesseret :-)
    kh Maria

    SvarSlet
  3. Uh, hvor er du heldig. Og jeg vil gerne læse en anmeldelse af produkterne, hvis du får tid til at lave en på et tidspunkt! :D <3
    God weekend smukke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din feedback smukke, jeg vil helt klart lave en anmeldelse så <3

      Ha' en skøn aften!

      Slet
  4. Elsker den røde farve. Går også super godt til din hårfarve! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, du er bare så sød altid :)

      Slet
  5. Årh skønne farver! <3

    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte!

    Knus Gittemary.com

    SvarSlet
  7. Uh, hvor lyder det bare godt! Jeg kender ikke til den hjemmeside, men tror nu at jeg vil tage et kig, lyder utrolig spændende ;-)!

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør det :D De har virkelig mange gode tilbud! :D

      Slet
  8. Sikke da en farve!! Så smuk og så lækker søde ;-)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. wow, de er flotte!

    Kig gerne forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥