Beauty in a book

16.02.2014



Godaften <3
Jeg håber i har haft den skønneste weekend, og nydt den i selskab med nogle af jeres aller nærmeste. Måske I endda også blev forkælet med søde overraskelser på Valentins Dag? :-)

Jeg blev fornylig forkælet med en bog, jeg længe havde ønsket mig. Og det var ikke hvilken som helst bog - Nemlig Christianes Beautybog! Det er jo efterhånden noget tid siden den udkom, og endelig er jeg også så heldig at eje den :-D 
Bogen er fyldt med uundværlige tips og tricks til hår og makeup, og så er det hele forklaret på en måde så alle kan være med - Jeg er fan!

Bogen kan købes på WilliamDam.dk, som altid er billigst på et bredt udvalg af titler - ikke kun bestsellerne. Derudover bliver ens vare afsendt samme dag, bare man bestiller inden kl. 14:30. Dog kan man jo selvfølgelig også købe e-bøger i webshoppen, og dem modtager man inden for bare 10 minutter, det er virkelig lækkert! Læser man nogle anmeldelser af shoppen bliver WilliamDam.dk også rost til skyerne pga. deres hurtige levering, billige priser og fantastiske service!

Og nu når i alligevel smutter forbi hjemmesiden, så husk også at tjekke det store udvalg af lydbøger, som er super smart hvis man f.eks. bruger meget tid i bil eller tog i hverdagene, og gerne vil bruge tiden på noget fornuftigt :-D

Jeg vil smutte igen piger, men jeg er tilbage meget snart! I må ha' den skønneste søndag <3

Indlægget er udarbejdet i samarbejde med WilliamDam.dk, men indeholder KUN egne meninger!

6 kommentarer:

  1. Den bog skal jeg virkelig til at have fingrene i snarest!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den vil du helt sikkert blive glad for :D

      Slet
  2. Den bog må jeg også eje! :D <3

    Knus

    SvarSlet
  3. Den bog skal jeg simpelthen også have købt mig!

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den tror jeg også, du vil blive glad for søde! :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥