Make a fashion statement

17.02.2014



Godaften piger <3

Jeg håber I har en rigtig hyggelig mandag aften? Jeg sidder hjemme hos mine forældre - De inviterede min søster og jeg på lækker mad, så vi har bare sludret og hygget hele aftenen. Lige nu sidder jeg og hører Happy med Pharrel, og den sang gav mig et eller andet vildt overskud til at lave et lille blogindlæg, selv om jeg før var ved at falde ned af stolen af træthed :-)

Derfor ville jeg lige vise jer to halskæder, som jeg købte i weekenden, da jeg var med min veninde på Fisketorvet. De kostede kun 59,95 pr. styk, og da jeg simpelthen ikke kunne vælge om jeg helst ville have en guld eller en sølv, plus jeg havde et gavekort på 150,- måtte det være skæbnen, at jeg skulle have dem begge med hjem ;-)
Da jeg tit ender i et ret feminint outfit, tænkte jeg, at disse ville være perfekte til at give et look lidt kant. Samtidigt synes jeg de kan styles til en masse forskelligt, så de vil helt sikkert blive brugt flittigt :-) Hvad synes I om dem? Og hvordan ville I style dem? :-)
 
- Knus L.

4 kommentarer:

  1. De er godt nok rigtig flotte! Jeg vil nok også købe begge, har nemlig rigtig svært ved at vælge om det skal være guld eller sølv når jeg køber smykker ;-)

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Fuldstændig ligesom mig :D Synes jeg går lige meget med begge dele nemlig. Hihi.
      Dejligt du kan lide dem søde!

      Slet
  2. De er super fede! Jeg stod selv og var meget i tvivl, da jeg skulle erhverve mig en, men endte dog kun med at købe den i sølv ;-) Men hvis jeg havde haft et gavekort ligesom dig, så havde jeg også nuppet dem begge :D

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, er det rigtigt? Hvor godt :D
      Jeg kunne simpelthen ikke vælge! Så jeg er glad for du forstår mig :D

      - Knus <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥