Celebrity Style Crush ♥

18.02.2014


Godformiddag til jer, der er så søde at kigge forbi :)

På det seneste har jeg virkelig fået øjnene op for Selena Gomez og hendes lækre stil! Til tider er hun ultra feminin og klassisk, men andre gange mere edgy og rå at se på. Og jeg synes hun mixer de forskellige looks til perfektion. Særligt er jeg vild med, når hun sætter trashy, boyfriend jeans sammen med en croptop og en blazer, tilsat et par spidse stiletter - Jeg er helt forelsket i det look, og drømmer om at finde lignende items og rock'e dem på en ligeså cool måde (a girl can dream) ;)

Hvad synes I om hendes stil? Er I ligeså vilde med den, eller er den slet ikke jer? :)
 
- Knus L.

10 kommentarer:

  1. Jeg må tilstå at jeg ikke er så meget til hende. Men det er nok fordi at hun minder mig om hende selv i barneudgave og så lige pludselig er hun blevet voksen..

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ej hvor sjovt!
      Jeg kan godt følge dig, men synes nu hun har en super fed stil :)

      Slet
  2. Jeg er helt vild med hende - Synes det er fedt, hun har fået sin egen stil og look efter hun er blevet mere voksen :)
    Eeeeelsker de outfits du har fundet frem <3

    Knus Mette
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to! Og hendes stil er lige mig! :)
      Fedt at du kan lide disse outfits, søde. Jeg synes nemlig også de er super inspirerende!

      Knus til dig <3

      Slet
  3. Tak for noget lækkert inspiration :)

    SvarSlet
  4. Er vild med hendes stil. Så lækker! <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt du også er vild med hendes stil, smukke :D

      Knus <3

      Slet
  5. Hun er så pæn - er også helt vild med hendes stil :-)

    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er hun virkelig! Fedt du også er vild med hendes stil :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥