Instaholic ♥

05.02.2014









Godaften <3
Jeg beklager, den pludselige stilhed på bloggen - Det har bestemt ikke været med min gode vilje. Men jeg har haft en maaaasse at se til de sidste dage, og har derfor ikke nået at få lavet indlæg desværre. Jeg havde ellers taget nogle outfitbilleder til jer, men da jeg overførte billederne var de alt for slørede, og dårlige. Og jeg har ikke lyst til, bare at bikse et eller andet halvhjertet indlæg sammen, med nogle skod billeder, bare for at udgive et eller andet. Men NU er jeg tilbage igen - Dog ikke med outfitbilleder :-) Jeg savner ellers at lave outfitposts, da det er mine yndlings. Men det er så svært at få taget nogle ordentlige billeder i det her mørke, triste vejr :-( Især uden en fotograf, så hvis I har lyst til at lege fotograf for mig, så melder I jer bare ;-) - Nå, men godt vi går mod lysere tider i hvert fald!

Anyway.. Dette indlæg er så i stedet blevet til en Instagram update ;-)
♥ Jeg har hygget med pizza, X-Factor og lækkerier sammen med min veninde i fredags
♥ Jeg ryddede forleden dag op i min mailindbakke, og fandt dette gamle billede af mig, hihi
♥ Jeg har taget billede af min yndlings morgenmad for tiden - Special K med mandler og Pink Lady æble
♥ Mere morgenmad - Denne gang yoghurt med All Bran
♥ Tja, der skal vel være et selfie eller to i sådan en update...
♥ Jeg elsker citater, og dette er lige mig! Dejligt positivt og inspirerende!
♥  Okay, meeere morgenmad! Her er det pære/vanilje skyr med tørrede tranebær, banan og mandler
♥ Og så har jeg drømt mig tilbage til sommeren, mine yndlings sandaler og yndlings shorts, åhh.. <3

Hvis I vil følge med på Instagram finder I mig lige HER eller under navnet AllThingsGlitters - Hvad hedder I? Og er I ligeså afhængige af Instagram som mig? :D

I må ha' den skønneste onsdag aften, og så lover jeg, at jeg snart er tilbage på bloggen igen <3
- Knus L.

22 kommentarer:

  1. Hyggelig blog! :)

    Knus
    bycamillalm.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Lader til at du har det godt, og det er jo det vigtigste! Super skønne billeder :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog. Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde rigtig meget, hvis du ville kigge forbi, og tjekke den ud ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Michelle! :)

      Selvfølgelig kigger jeg forbi :)

      Slet
  3. Sikke nogle skønne billeder! Instagram er jo det bedste :-D

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig det hyggeligste! :D

      Slet
  4. Skønne billeder :)

    kig gerne forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg elsker instagram! og sikke nogle skønne billeder - hvor ser du fin ud på det sidste :-)

    God weekend søde.

    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to :D
      Mange tak søde, det er sødt af dig at sige!
      Rigtig god aften til dig :)

      Slet
  6. Elsker at følge dig på instagram, for jeg er mindst lige så afhængig som dig! :D<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det glæder mig smukke, tak! :D Og i lige måde! :D <3

      Slet
  7. Sikke mange gode ting du har fortaget dig, Louise :)

    SvarSlet
  8. Hvor er du dog smuk! Og gode ideer!
    Kunne du have lyst til at følges?
    Vonsnef.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du bare sød - Tusind tak!! :)
      - Jeg kigger lige forbi dig :D

      Slet
  9. Fed stil på det sidste billede. :D
    Vil du måske følges på bloglovin og GFC? <3

    http://amorspil.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange tak :D
      - Jeg kigger forbi dig og din blog <3

      Slet
  10. Åhhh, alle dine billeder er bare så lækre søde <3 Og så er du jo så skide smuk!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da bare for skøn!! Tusind, tusind tak søde <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥