Minerals for your skin ♥

20.02.2014
 



 
Godaften piger <3
 
Jeg har været så heldig at modtage en gave fra webshoppen BeautyAkademiet.dk, som forhandler en masse lækre sager indenfor makeup og hudpleje - Her kan man blandt andet købe mærkerne Lily Lolo, DermaNew og Gatineau. Og de har  altså været så søde, at sende den pudder I kan se på ovenstående billeder. 
 
Det er en mineralpudder fra Lily Lolo. Jeg har før prøvet en mineralpudder fra et andet mærke, som dog ikke levede op til mine forventninger, så siden da har jeg været lidt skeptisk - Men jeg må sige, at denne transparente sag overraskede positivt. 
 
Pudderen er med olieabsorberende egenskaber, og er derfor matterende. Perfekt hvis man, ligesom mig, normalt begynder at skinne i ansigtet efter et par timer, eller føler at ens makeup ligesom glider af i løbet af dagen. 
Med det samme man tager pudderen på, ser ens hud mere frisk ud, hvis man kan sige det sådan. Det er svært at beskrive præcis hvad det er den gør, men det fungerer! Og hvis der er et produkt, der kan få min makeup til at holde længere, så er jeg solgt!
 
Derudover er jeg vild med selve pudder"dåsen". Når man tager låget af, er der ligesom et ekstra låg man lige drejer en halv omgang inden brug. Herefter er det altså kun halvdelen af pudderen, der er "åben" - Dette gør at den løse pudder IKKE havner over det hele, som det ellers oftest sker med lignende produkter, så det er virkelig godt tænkt!
 
Alt i alt, kan jeg kun anbefale denne mineralpudder fra Lily Lolo. Hvis I også har lyst til at prøve den transparente mineralpudder finder i den lige HER :)
 
I må ha' en rigtig god aften <3

Knus L.
 

Dette indlæg er sponsoreret, da dette er en gave fra BeautyAkademiet - Indlægget indeholder dog KUN egne holdninger!

10 kommentarer:

  1. Det lyder som en super lækker pudder søde! Sikke en dejlig gave at få :-D

    God weekend <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Den lyder super god :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Den lyder da virkelig lækker :-)

    xx Natalie

    SvarSlet
  4. Den lyder god! Men er nu mest til M.A.C Cosmetics, da jeg er så glad for deres pudder & makeup. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Det lyder som en god pudder, jeg har selv svært ved at finde en god pudder, så det kunne være jeg skulle prøve denne.

    XoXo Rikke
    Kig gerne forbi min nye blog http://chasing-fairytales.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Lækre billeder!
    Den vil jeg da klart overveje at prøve når jeg har brugt den jeg bruger nu op :)
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Elsker Lily LoLo! :D
    Total undervurderet makeup mærke!

    SvarSlet
  8. Skønne billeder,
    det lyder rigtig godt smukke..

    rigtig god weekend <3

    SvarSlet
  9. Hvor er du hedig. Flotte billeder!
    Lige i øjeblikket kører der en giveaway på vores blog, den er virkelig værd at tjekke ud!
    asimplefeather.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Jeg har selv nogle øjenskygger fra Lily Lolo og jeg er super glad for dem :-)

    Kig gerne forbi min blog, hvor du lige nu kan vinde et par Humlan høretelefoner fra Urbanears: http://www.voresboble.dk/give-away-humlan/ :-)

    /Amalie.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥