I feel like shopping ♥

20.03.2014

 
Godaften piger :-)
 
Jeg fik fornylig anbefalet Choopin.dk, som er en webshop der blandt andet forhandler Gestuz, Puma, Day Birger et Mikkelsen og Moxy Copenhagen. Jeg har selvfølgelig været inde og lure på deres lækre sager flere gange! Derfor kommer her en lille collage med nogle af mine favoritter fra shoppen.
 
Rosemundetoppene (på billede 1 og 2) kender I sikkert alle sammen allerede, men de er jo i sådan en lækker, blød kvalitet at de selvfølgelig skulle med på collagen - De er super basis items og kan mixes på tusind forskellige måder :-) Paillettoppen ved siden af, i de grålige nuancer synes jeg er SÅ fed - I kender mig, jeg kan jo ikke modstå de pailletter! ;-) Og denne top ville sagtens kunne bruges både til hverdag og fest! Jakken nederst i midten er lige tilpas rå og feminin, synes jeg, og jeg ville elske at hoppe i den her til foråret, hvor den lyse farve jo er helt perfekt!
Udover tøj sælger Choopin.dk også accessories, og disse tre er blandt mine favoritter! Begge armbånd er super fine, og kan styles til en masse forskelligt, og clutch'en er jeg helt forelsket i - og så er den endda på tilbud! ;-)
 
Hvad synes I om de items jeg har fundet? Er der noget I shoppen I overvejer at klikke hjem? :-) Til sidst kan jeg da lige lokke jer lidt ved at fortælle, at de har gratis fragt og gratis bytte ;-)
 
- Knus L.
 
Sponsoreret indlæg - Indlægget giver dog kun udtryk for min egen holdning!


7 kommentarer:

  1. Det er en super lækker hjmmeside, hvor de har en masse lækre produkter! Vildt at du først har hørt om den nu her! :P Skandale! Haha.. Hav en dejlig weekend søde du.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er bare helt vild med paliettoppen. Den er virkelig flot!!! :D
    God weekend <3

    SvarSlet
  3. Fine sager! :-D Hav en god aften og kig endelig forbi.

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Super fine sager! Jeg må da nok hellere kigge forbi hjemmesiden :)

    Knus <3

    xx Natalie

    SvarSlet
  5. Der er mange fine sager,
    især den sidste cardigan :D

    SvarSlet
  6. Det er lækre ting du har fundet, og noget til en hver smag! :)

    Kig gerne forbi, knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  7. Der er mange fine mærker på deres hjemmeside. Hvis jeg ikke lige havde shoppet en masse kjoler, kunne jeg sagtens fristes :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥