Instaholic ♥

12.03.2014

Godeftermiddag <3

Dette er et lille udpluk af mine seneste Instagram billeder, så I kan se lidt af det jeg har lavet siden sidst. Jeg synes selv disse indlæg er så hyggelige, da det er en form for billeddagbog, så jeg håber I har det på samme måde :-)

Hvis I har lyst til at følge mig på Instagram hedder jeg AllThingsGlitters :-)

Siden sidst har jeg...

Nydt forårssolen og spist lækker morgenmad

Lavet lidt om i min lejlighed og tilføjet tøsede detaljer

Været i byen med en veninde og taget selfies på toilettet på et diskotek (jaja, det skal jo til!)

Tøsesludret en masse

Været på outletmesse med min søster, luftet ballerinaskoene (YES!) og shaket til Zumba 

Været til fødselsdag hvor jeg blandt andet hyggede med denne lille, dejlige franske bulldog

Luftet pastellyserød pailletstrik for at fejre forårets ankomst

Været på bar med to veninder

.. og været til mere Zumba.

- Knus L.

13 kommentarer:

  1. Svar
    1. ME LIKEY YOU! <3
      Ses til LatinMix lige om snart :D

      Slet
  2. Jeg er helt vild med de "girly" detaljer, du har fået lavet i din lejlighed. Det ser simpelthen så fint ud :D <3

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak søde, det er dejligt du kan lide det! :D

      Knus <3

      Slet
  3. hyggelige billeder!

    kig forbi,
    - Stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Stine! :D

      - Jeg kigger forbi dig!

      Slet
  4. Dejlige billeder smukke :-) <3

    SvarSlet
  5. DEt er nogle dejlige og stemnings fulde billeder :)

    SvarSlet
  6. Jeg følger dig skam allerede søde :) Og det er en fornøjelse.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! Tusind tak, og i lige måde <3

      Slet
  7. Er helt vild med de piget detaljer, og det altid rart med selfies på toiletterne ;-).

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥