Keep calm and always sparkle ♥

12.03.2014


Hej piger!

Hvis der er noget en pige ikke kan have for meget af, så må det være smykker! En halskæde kan for eksempel pifte en kedelig hverdags T-shirt op, så den også kan bruges til en festlig lejlighed. Det samme kan et par lækre øreringe eller et fedt ur gøre for et outfit. Og så er det en virkelig lækker og nem måde at variere sit look på :-)

Jeg har kigget rundt på Aveny.dk og lavet en collage med nogle af mine favoritter fra deres webshop. Lige for tiden er jeg mest til sølv smykker (men det varierer nu fra dag til dag, og fra outfit til outfit, hihi), og øreringene i nederste højre hjørne er jeg helt forelsket i! Dog ville jeg nu også elske at eje begge ure, som er fra mærket Zola - Især gulduret ville passe perfekt i min smykkesamling! Heldigvis er Zolas ure i en prisklasse, som alle kan være med på, og på den måde kan man måske være så heldig at eje et par stykker, som man kan skifte i mellem :-)

Står I og skal bruge en gave til en festlig lejlighed, måske en konfirmation eller rund fødselsdag, så er smykker jo også en oplagt gaveidé, da det er en gave man kan have for altid, og på den måde mindes en særlig begivenhed. Sådan har jeg det i hvert fald selv :-)

Er der nogle af ovenstående ting I også godt kunne tænke jer var en del af jeres smykkesamling? :D

Rigtig god solskinsdag til jer <3
 
- Knus L.
 
Sponsoreret indlæg - Indeholder dog KUN egne meninger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥