Life is short - Buy the shoes ♥

18.03.2014


Godformiddag piger :-)

Jeg har her til morgen siddet og luret lidt på Deichmann.com, da jeg virkelig synes jeg mangler et par nye stiletter til en fødselsdag jeg skal til på lørdag (okay, "mangler" er måske en overdrivelse, men man kan jo altid bruge endnu et par, ikk? hihi.)
Jeg har derfor lavet en lille collage med mine favoritter fra webshoppen - Og ja, der røg altså lige lidt ballerinasko med også, da jeg jo generelt har en kæmpe svaghed for de søde, sommerlige sko :-)

Nå, men tilbage til stiletterne! Af ovenstående kan jeg ISÆR godt lide stilet nr. 2, nr. 3 og nr. 6, og jeg har virkelig svært ved at vælge. Umiddelbart hælder jeg dog nok mest til par nr. 6, da jeg overhovedet ikke har noget lignende i forvejen, og disse kan jo styles til en masse forskellige outfits - De kan både styles råt og mere feminint, hvilket jeg er vild med!

I forvejen har jeg selv flere par stiletter og støvletter fra Deichmann. De har simpelthen SÅ mange slags at vælge i mellem, både til hverdag og fest, og til sommer og vinter. Samtidigt kan alle være med på deres priser, hvilket jeg er stor fan af, for så kan man tillade sig at købe lidt flere par ;-) Så skynd jer at tjekke det store udvalg lige HER, uanset om det er sandaler, stiletter eller sneakers du mangler. Husk også at tjekke deres accessories, her i blandt tasker og tørklæder :-)

Hvad synes I om de sko jeg har fundet? Hvilket par er jeres favorit? :D


- Knus L.

Sponsoreret indlæg - Indlægget indeholder dog KUN egne meninger!

5 kommentarer:

  1. De har så mange fine sko derinde! Jeg kan bedst lide det sidste par, du har fundet - de ville passe til alt jo :-D <3

    Knus
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Der er mange fine sko i balndt :)
    Er især vild med i midten, så flotte

    // Liselotte

    SvarSlet
  3. Elsker det sidste par <3

    Knus

    SvarSlet
  4. lækker collage!

    kig forbi,
    Stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg er helt vild med dem i midten! Og dem til venstre midtfor er også lækre.
    Jeg må vidst liige en tur op i byen i morgen :D

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥