Pastels makes everything better ♥

13.03.2014

 
Hej piger <3

Jeg håber I har en fantastisk torsdag indtil videre, og at I har mulighed for at nyde det gode vejr lidt i løbet af dagen. Det er vist nok også den sidste dag i denne omgang med så lækkert forårsvejr - Desværre! Det er ellers det bedste at vågne til sol og blå himmel!

Når foråret endelig begynder at vise sig, får jeg også straks lyst til at hoppe i en masse lyse, forårsitems - Og jeg kan vel ikke være den eneste? :) Derfor har jeg kigget lidt i Gina Tricots webshop, som lige nu har en hel del af den slags (det er så tarveligt med de der nyhedsmails de sender, alle de fristelser!!). Hvad siger I til de sarte pasteller? Jeg synes simpelthen bare man bliver så glad i låget af disse fine farver :)

Alle items på collagen kan lige nu findes på GinaTricot.dk

- Knus L.

12 kommentarer:

  1. Er helt vild med toppen i højre hjørne!!
    // www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Enig mht. pastel farverne! Elsker dem! Bliver sådan i forår/sommer humør!

    Rigtig fin blog du har dig!

    Håber du har lyst til at kigge forbi min:
    http://bylodahl.dk/

    SvarSlet
  3. Eeeej, var det sidste forårsdag i denne omgang? ØV! Jeg har slet ikke nået at nyde det endnu :(
    Men hvis vejret er kedeligt må man opveje det med lækkert forårstøj og det må ovenstående siges at være! Elsker de lyse nuancer :)

    SvarSlet
  4. Rigtig fine ting du har fundet her, er vild med farvenuancerne :) Men ja, har helt sikkert nydt det indtil videre - bare det snart kommer igen ;)

    SvarSlet
  5. Lakkerne er rigtig fine! :-)

    God weekend smukke <3

    Knus

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med det hele -elsker pastel farver! :)
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Ih pastel farver må være mine absolutte ynglings i hele verden.. er så glad for at de er en del af forårets trends og du har simpelthen fundet de fineste ting <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  8. Den bomberjakke er jo for LÆKKER! Ih, den må jeg hellere ind og kigge lidt nærmere på ;-)

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Aah, jeg elsker pasteller. Det kan næsten ikke blive pastel nok!

    SvarSlet
  10. Dejlige forårs vibes - elsker pastelfarver til foråret!
    Hvis jeg ikke tager helt fejl, har jeg selv lige investeret i toppen øverst i højre hjørne, den er super fin i virkeligheden også. :-)

    www.amaliefernande.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Jeg ELSKER de pastelfarver, som kommer frem til foråret. Det er så fint :-)

    xx Natalie

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥