Celeb Style ♥

15.04.2014

Godmorgen <3
I søndags blev der jo afholdt MTV Movie Awards i USA, hvor alle stjernerne var samlet for at hylde hinanden. Til disse arrangementer, er der jo altid en masse lækre kjoler, og jeg har her udvalgt 10 meget forskellige slags.

Jeg synes helt klart Rita Ora bærer den fineste kjole, og stylingen af hendes hår og makeup er bare helt perfekt til! Hvad synes I? Hvilken celeb synes I er hoppet i det lækreste outfit? :-)

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
I må ha' en rigtig skøn dag piger. Tak fordi I kigger forbi <3
 
- Knus L.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes at Zendaya og Kat Graham bærer de fineste kjoler. :-)
    Du har en virkelig hyggelig blog! Kunne du tænke dig at følges via GFC og Bloglovin'? :-)

    benyasuwan.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg synes at Nicki Minaj og Zendaya har det flotteste outfit. Jeg er også lidt overrasket over Nicki Minaj', haha.

    sweetlikehoneypie.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er enig i, at Rita Ora ser rigtig godt ud! :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Zendaya - wauw, så lækker!

    xx, Celina
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥