Celebrity Style Fight ♥

27.04.2014


Godaften søde læsere<3
Jeg håber I har haft en rigtig skøn weekend, i det smukke sommerlige vejr :-) Jeg synes dagene er fløjet afsted! Igår var jeg til LatinMix sammen med mine to dejlige kusiner, og ellers var jeg ude og købe fødselsdagsgave til en af mine nærmeste veninder. Senere tog jeg spontant forbi mine kære forældre, som var ved at male hytten derhjemme, og jeg endte med at bruge resten af dagen og aftenen på at hjælpe dem med at male - Derfor kom der ikke noget indlæg fra mig igår, da jeg aldrig nåede hjem igen, men blev hos dem og hjalp til idag også :-) Jeg har derfor heller ikke kunnet nyde det gode vejr så meget, men det håber jeg I har haft mulighed for? :-)

Anyway! Jeg faldt over ovenstående billeder af Kim Kardashian og Jennifer Hudson, som er hoppet i det samme outfit, nemlig kjolen fra Donna Karan - Hvem synes I bærer den bedst?
Begge kvinder er jo smukke, men personligt er jeg mest til Jennifer Hudsons version, som er lidt mere classy, og så er jeg vild med de sko hun har sat sammen med kjolen. Men hvad synes I? :-)

- Knus L.

8 kommentarer:

  1. Jeg må erklære mig enig og sige Jennifer - hun bærer den klart bedst :-)

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det synes jeg også! Tak for din kommentar søde <3

      Slet
  2. Det lyder som en dejlig weekend og hvor hyggeligt at du har hjulpet dine forældre med at male :)
    Jeg har også nydt vejret, men har også siddet inde og arbejde.
    Jeg kender faktisk ingen af de to på billedet, men synes at hende til venstre bærer den bedst :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du heldigvis også har haft tid til at nyde vejret Ida! :)
      Fedt, det er også hende til venstre, jeg mener bærer det bedst. Tak fordi du delte din mening :D

      Slet
  3. Det er også en rigtig fin kjole, men må indrømme at jeg synes Hudson er pæneste i den :) Men det er da en lækker blog du har, følger nu med på bloglovin :)
    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er jeg helt enig! :)
      Ih, mange tak skal du have - Det varmer! Jeg vil tage et kig forbi din blog med det samme :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥