Girl's night ♥



25.04.2014


Godeftermiddag <3
Jeg håber I alle har en rigtig skøn dag, og at jeres aften bliver lige sådan! Hvad har I af planer? :-) Min aften skal bruges i selskab med to af mine kusiner og min søster, så den kommer til at stå på ren tøsehygge! Vi skal have noget (forhåbentlig) lækker mad og ellers bare hygge! Vi får også besøg af en makeupartist som skal demonstrere noget nyt makeup og måske lære os nogle tricks, så det bliver lidt spændende :-)

Nå, men til noget helt andet: Nemlig outfittet som I kan se nedenfor. Disse billeder er nogle ret kiksede selfies taget ind i et spejl, men jeg håber I kan bære over med mig! ;-) De er taget fornylig da min søster holdt fødselsdag. Jeg nåede ikke at tage billeder inden jeg smuttede ud af døren, så jeg stod i min søsters entré og tog billederne med mobilen. Ikke super kvalitet, men I får da en fornemmelse af outfittet. Og egentlig var det bare for, at vise jer den blazer jeg har på. Jeg elsker farven, den er så fin og sommerlig! Hvad synes I?

Jeg vil smutte igen piger. Rigtig god weekend til jer <3






8 kommentarer:

  1. Du ser super godt ud, og håber du får en god aften med pigerne! :')

    Kig gerne forbi min lille blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Kathrine, det var så hyggeligt!
      Jeg håber også du har haft en god weekend :D

      Slet
  2. Åh hvor lyder det hyggeligt :) Lækkert outfit :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det godt nok også :D - Mange tak Karina :)

      Slet
  3. Det lyder som en skøn aften!

    Lækkert outfit - er vild med den blazer.

    God søndag, søde :-)
    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Natalie :D
      Håber også du har en rigtig god søndag <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥