Instaholic ♥

30.04.2014

Godmorgen <3
Så er det endnu engang tid til et Instagram indlæg. Som I ved, er jeg lidt afhængig af Instagram, og jeg tilføjer derfor altid en masse nye billeder fra min hverdag. Det kan være alt fra dagens outfit, måltider, træning eller smukke ting jeg lige falder over, som jeg gerne vil forevige og dele. Hvis I har lyst er I mere end velkomne til at følge mig under navnet AllThingsGlitters, I kan finde mig lige HER.

Skriv endelig en kommentar med jeres Instagram navn, så jeg kan klikke mig ind og følge med i hvad I går og laver, det er så hyggeligt <3

.. Jeg er blevet forkælet med smukke blomster <3

.. Jeg har ændret lidt på nogle detaljer i min stue

.. Jeg har luftet lyserøde bukser og lyserøde læber i solen :)

.. Jeg har spist lækker sommermad hos mine forældre. Nemlig min mors berømte kyllingtærte! <3

.. Jeg har købt nye lysestager :)

.. Jeg prøver at starte dagen med en positiv reminder :)

.. Jeg har spist lækker frokost på en café med min kære søster <3

.. Jeg har taget billeder af smukke forårsblomster som jeg tilfældigt er kommet forbi :)

- Knus L.

7 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle dejlige billeder! Elsker også instagram :D
    kh Maria

    SvarSlet
  2. Rigtig fine billeder :) Jeg er også vild med instagram!
    Hvis du har lyst, kan vi følges på bloglovin? :)

    Knus Olivia <3
    // http://olivias.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  3. Elsker dine billeder! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  4. Dejlige billedglimt, min mors kyllingetærte er også to die for! Måske er det bare noget, mødre kan :D
    Vi hedder venterpaavin på IG, hvis du vil kigge med (;

    - Anne

    SvarSlet
  5. Jeg elsker virkelig også instagram :-D
    Skønne billeder søde.

    xx Natalie

    SvarSlet
  6. Super fede billeder! :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg er også lidt afhængig af instagram, selvom jeg måske ikke altid lægger så mange billeder ind.
    Men jeg er inde og tjekke hvad andre lægger ind flere gange om dagen. Det er så sjovt at følge med i :D

    Ha' en dejlig dag smukke <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥