Instaholic ♥

14.04.2014

Godeftermiddag <3
Da det efterhånden er lidt tid siden, jeg har lavet en Instagram update, kommer der en her :-) Jeg er personligt helt afhængig af Instagram, og jeg synes det er så hyggeligt med alle de hverdagsbilleder folk ligger ud :-) Hvis I vil følge mig på Instagram hedder jeg AllThingsGlitters - Hvad hedder I? For så vil jeg da kigge forbi <3

- Jeg har spist lækker frugt <3

- Jeg har danset røven ud af bukserne til LatinMix

- Jeg har fejret min bonus fars fødselsdag med hele familien

- Jeg har set Frozen med min søster, som lavede lækre pandekager med vaniljeskyr og frisk frugt til :-)

- Jeg har ligget syg :-(

- Jeg har spist Special K med jordbær :-)

- Jeg har været i byen med nogle skønne mennesker

- Jeg har spist koldskål, mmm, smagen af sommer <3

11 kommentarer:

  1. Virkelig fint indlæg, med mange fine billeder.
    Har du lyst til at følges? asimplefeather.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ser også bare så hyggeligt ud :) Har også selv lige fået set Frozen - den er bare så sød! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig en sød film, og så hyggelig! :)

      Slet
  3. Det ser så hyggeligt ud.
    Så hyggeligt med indlæg som dette. Rigtig god tirsdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig du synes det! :)
      Mange tak - Rigtig god onsdag til dig :)

      Slet
  4. Elsker instagram og de små hverdags glimt som vi deler - det er så hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig, det er så hyggeligt! :)

      Slet
  5. Dejlige billeder :-) Jeg elsker også instagram, jeg smutter da lige over og finder dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)
      Ihh, hvor hyggeligt! Har også luret en del hos dig ;)

      Slet
  6. Dejlige billeder søde :-) Og koldskål <3
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke :-*
      Åhh ja, koldskål <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥