Keep calm, it's ladies night ♥

28.04.2014

Godformiddag <3
Så blev det allerede mandag, og jeg håber I har fået en fantastisk start på ugen. Om ikke andet så hjælper det da i hvert fald, at solen har skinnet lige fra morgenstunden. Man får altså bare lidt mere energi og overskud når vejret er så fantastisk :-)

Som jeg fortalte forleden, brugte jeg min fredag i selskab med mine to kusiner og min søster. Vi havde aftalt at vi bare skulle hygge igennem og spise en masse lækker mad og søde sager. Vi fik både tærte, butterdejsstænger, grøntsagskødsovs med spaghetti og en lækker salat.
Derudover fik vi besøg af en ekspert i hudpleje, som kom og analyserede hver vores hudtype. Og jeg fandt faktisk ud af, at jeg åbenbart har en helt anden hudtype end jeg har gået og troet i årevis - og derfor har jeg altså også brugt de helt forkerte produkter. Så nu bliver jeg jo faktisk NØDT TIL at shoppe en masse nye, lækre produkter meget snart, ikk? ;-)
Vi fik alle renset vores hud med produkter specielt anbefalet til os hver især, vi prøvede lækre cremer, fik ansigtsmasker på og fik prøvet lidt ny makeup. Det var virkelig en gennemført pigeaften, som blev sluttet af med jordbær og Ben & Jerry's is, mmm :-) 

Hvad brugte I jeres fredag på? :D 






- Knus L.

6 kommentarer:

  1. Det lyder som en helt igennem fed pigeaften, dejligt i hyggede jer :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det godt nok også! Det kan godt anbefales :)

      Slet
  2. Mange tak for dine kommentarer på min blog! Kunne du ikke tænke dig et følges? Både via Bloglovin og GFC?

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam så lidt :) Jo, lad os det - Din blog er fyldt med lækre billeder! :)

      Slet
  3. Ej det lyder jo helt vildt spændende. Gad vide hvilken hudtype jeg rigtig har? :)
    Min fredag blev brugt på fredagsbar med arbejdet og så hjem under dynen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, jeg var i hvert fald meget overrasket - og lidt skeptisk også. Men hun har jo nok mere forstand på det end mig, haha.
      Åhh det lyder ellers hyggeligt, håber du havde en skøn weekend søde Ida! :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥