Life is too short to wear boring jewelry ♥

19.04.2014

Godaften <3
Jeg er ked af, jeg ikke har nået at lave nogle indlæg de sidste to dage, men jeg har simpelthen haft så travlt, og jeg har faktisk slet ikke været hjemme før idag (Man ved jeg virkelig har haft travlt, når ikke engang Instagram er blevet opdateret i 2 dage!! hihi.) Påsken har indtil videre budt på både påskefrokost, familiefødselsdag samt to byture - og hvor har det bare været nogle skønne dage, i det bedste selskab :-)

Nå, men dette indlæg skal egentlig handle om noget helt andet, nemlig lækre smykker. 
Og hvis jeg siger Julie Sandlau er jeg sikker på I alle er bekendt med hende og hendes fine smykkekollektioner :-) 

Julie Sandlaus smykkekollektioner følger tidens trends på en forfinet og klassisk måde, og hvert smykke udtrykker sofistikation og elegance med en refleksion af vintage skønhed. 


Webshoppen er fyldt med en masse lækre sager, blandt andet nogle søde stofarmbånd med vedhæng som jeg er helt vild med, se udvalget her. Ovenfor kan I se nogle andre af mine favoritter fra shoppen - Hvad synes I om dem? Jeg ville elske, hvis de alle var en del af min egen smykkesamling!
Her på det sidste har jeg virkelig også syntes, at jeg manglede nogle nye, lækre smykker da jeg synes jeg går med de samme hele tiden. Smykker kan jo virkelig forhandle et look, og pifte en kedelig basic tee op - og så kan man jo bare aldrig have for mange smykker, vel? ;-)

Jeg håber I nyder påsken, og det skønne vejr der har været de sidste par dage :-) Rigtig god lørdag til jer <3


- Knus L.

Sponsoreret indlæg - Indlægget indeholder, som altid, kun egne holdninger!

9 kommentarer:

  1. Er helt forelsket i sølv armbåndet, det er utrolig smukt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det virkelig! Så enkelt og fint :)

      Slet
  2. det er virkelig nogle fine smykker :)

    SvarSlet
  3. Rigtig smukke smykker!
    Det sølv oxiderede look er jeg altså helt vild med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to, det ser bare så godt ud! :)

      Slet
  4. Synes virkelig det nogen fantastiske smukke smykker, du har fundet søde Louise! :)

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥