Random facts #2 ♥

22.04.2014


Godaften piger :-)
Jeg synes selv, det er så hyggeligt at læse indlæg med en masse random facts hos andre bloggere, så nu vil jeg selv lave endnu et af den slags indlæg. Jeg håber I også synes det er lidt sjovt, at komme lidt "tættere på" på den måde :-) Here we go..

Jeg er sulten i det sekund jeg slår øjnene op om morgenen ♥ Jeg skal virkelig beherske mig for ikke at lave en smiley i hver eneste sætning jeg skriver ♥ Jeg elsker at være kreativ, og tegne og skrive - Men jeg gør det aldrig ♥ Jeg er dybt afhængig af Biscas havrekiks ♥ Jeg kan på ingen måde lave en parallelparkering!!! ♥ Jeg er typen der altid tuder over film ♥ .. Eller Venner-serien (I ved, der hvor Ross og Rachel går fra hinanden? Og nå ja, der hvor de finder sammen igen også.. "DID SHE GET OFF THE PLANE!? ... I got off the plane...") ♥ Jeg kan faktisk ret godt lide Basims Grand Prix sang.. Måske stemte jeg også en lille smule på ham... ♥ Farven lyserød tiltrækker mig altid, men jeg prøver virkelig at lade være med at shoppe (mere) tøj i den farve, da jeg synes jeg er for gammel til at bære det ♥ Jeg er typen der sender julekort og fødselsdagskort, sådan med posten ♥ Hele min familie ser mig som hende, der levede af Kinderæg som barn.. Jeg får den dag i dag jævnligt Kinderæg som værtindegave/fødselsdagsgave/hyggegave ♥


Mon vi har nogle af ovenstående ting tilfælles? Nok ikke, for de er virkelig random.. Hihi. Rigtig god aften til jer <3

- Knus L.

10 kommentarer:

  1. Jeg er med på de tre første... ha ha...

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er det sjovt at høre! :D

      Slet
  2. Elsker disse indlæg!
    Jeg skal også beherske mig med smiley'er. Tuder over film. Elsker at være kreativ, men er så dårlig til at gå igang med det. Jeg er vild med Basims sang <3 Elsker lyserød, går dog ikke i det - er farveforskrækket angående tøj :-D hehe. Fint indlæg!

    Knus
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to!
      Ih hvor sjovt at vi har flere ting tilfælles - Hyggeligt du lige ville dele det, og tak for din søde kommentar! :D

      Slet
  3. Haha, jeg HADER simpelthen Basims sang, så der er vi slet ikke enige ;-) Ellers er vi ens på flere af punkterne!

    www.kunsanne.blogspot.dk <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, jeg tror også man enten hader eller elsker den sang, der er vist ingen "midt i mellem" :D

      Sjovt at høre søde :D

      Slet
  4. Åha, SKØNT indlæg søde :-)
    Vi er ret ens på mange punkter. Jeg kan heller ikke lave en parallelparkering.. sådan overhovedet ikke, jeg tuder også altid til film, og så ELSKER jeg også bare "Venner"!

    xx Natalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde! :D
      Haha, godt det ikke bare er mig der er HÅBLØS til parallelparkering! ;)
      Sjovt vi er ens på flere af punkterne :D

      Knus <3

      Slet
  5. Elsker sådan nogen indlæg her! Jeg hader virkelig også Basims sang, kan kun lide omkvædet, tuder også over film! hehe! :)

    Kig gerne forbi min blog, har en konkurrence igang! Knus.
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to, jeg synes de er så hyggelige! :)
      Haha, hvor sjovt! :D Godt det ikke kun er mig der tuder til film :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥