Ripped jeans paired with laces ♥

16.04.2014

Godeftermiddag til jer <3
Jeg håber I nyder jeres onsdag :-) Nu er der jo heldigvis nogle helligdage lige rundt om hjørnet, og hvor er det bare skønt! Har I nogle vilde påskeplaner? :-) Jeg skal til påskefrokost i morgen med nogle venner, og fredag står den først på familiefødselsdag og senere venindehygge, så skønt! :-)

Nå, men egentlig ville jeg vise jer mit outfit fra fornylig, hvor jeg gik København tynd sammen med en skøn veninde - Vi nød forårssolen og fik slentret op og ned ad Strøget :D
Jeg var denne dag hoppet i et par gamle, ripped jeans fra Pieces og nogle rå støvler. For at bløde det hele lidt op tilsatte jeg en blondebluse fra H&M. Og for at holde varmen havde jeg en lang, strik cardigan på, også fra H&M.

- Jeg beklager kvaliteten af billederne, men de er desværre bare taget med min iPhone, og er af en eller anden grund blevet rigtig grynede. Jeg har mistet kablet til mit kamera, men arbejder på sagen <3







- Knus L.

5 kommentarer:

  1. Så lækkert et ouffit. Det er lige noget for mig. Du ser jo altid så flot ud :D<3

    Det lyder som en hyggelig påske du får. Jeg selv skal holde fest for nogle venner,
    fejre min fars fødselsdag, træne en masse og også slappe lidt af her i påsken.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde, jeg er glad for du synes om det :D Og tak for dine søde ord <3

      Det lyder skønt - En god blanding af det hele! Rigtig god påske til dig :D

      Slet
  2. Det dejligt med en tur til København. Det var jo virkelig også det mest fantastiske vejr igår :)
    Og det lyder som en dejlig påske du har foran dig :)
    Jeg skal til bryllup på Bornholm påske over. Så den er hurtigt gået :)

    SvarSlet
  3. Det lyder som nogle dejlige påskedage! :) Jeg er taget på påskeferie hos mine forældre, og jeg nyder det i den grad efter at de første dage i "ferien" stod på arbejde og læsning! :)

    De jeans er i øvrigt virkelig lækre!

    SvarSlet
  4. Hvor ser du skøn ud :-)
    Det lyder som en skøn påske! Her står den på en masse påskefrokoster, både hos min familie og hos min kærestes, og så skal jeg til fødselsdag hos min veninde i morgen :-)

    xx Natalie

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥