Sneak peek #1 ♥

15.04.2014

Godaften <3
Jeg håber I har haft en rigtig skøn dag, og at solen har skinnet ligeså meget hos jer, som den har her hos mig :-) Min dag er blevet brugt i selskab med min søster. Vi har været på værksted med begge vores biler, og har ellers været ude og spise en god frokost og bare oset i butikker, så hyggeligt! 
Nu ligger jeg i min seng, og hører gaaamle Jennifer Lopez hits, hihi. Min aften er ellers blevet tilbragt "på" Kanal 4, med "Mig & Min Mor" og "De unge Mødre" - Så bliver det vist ikke mere tøset ;-)

Nå, men egentlig ville jeg lige checke ind for at vise jer et lille sneakpeek på et outfit, som kommer på bloggen imorgen. Outfit-posts er blandt mine favoritindlæg hos andre bloggere, så dem vil jeg helt klart prøve at få lavet flere af fremover :-)






Rigtig god aften til jer <3
- Knus L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥