Wanties ♥

23.04.2014

1. HER ♥ 2. HER ♥ 3. HER ♥ 4. HER ♥ 5. HER ♥ 6. HER ♥ 7. HER

Godaften <3
Jeg håber I har haft en rigtig skøn onsdag - Hvad er jeres dag gået med? :-) Jeg har været en tur på Strøget med min gode veninde, Line. Så den har bare stået på sladder, shopping, mad og ren hygge!
På vores Strøgtur kom vi blandt andet forbi Gina Tricot, og nej hvor havde de bare mange lækre forårs- sommervarer lige nu! Der var viiirkelig mange ting jeg ville ønske jeg kunne ha' shoppet med hjem der fra, derfor har jeg lavet en lille collage over nogle af de ting jeg blev helt forelsket i! Hvad synes I om de ting jeg har fundet, er der noget af det I også gerne ville rocke i løbet af foråret og sommeren? :-)

- Knus L.

8 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med top nummer 3! Den er da bare alt for lækker :-D

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig! Den er så fin :D

      - Knus til dig! <3

      Slet
  2. Virkelig lækker collage søde :) Jeg er især vild med bukserne. De bliver ekstra fede når der kommer lidt hul i dem :-) Hav en dejlig weekend.
    http://camillasørensen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg også - At de er slidte gør dem kun federe! Ville ønske jeg ejede dem :D
      Håber du har haft den skønneste weekend søde <3

      Slet
  3. Jeg er vild med striber, så jeg ville elske at eje strikken i nederste venstre hjørne! Og så drømmer jeg i øvrigt også om at iføre mig et par ripped jeans som dem her :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også så vild med den strik, ville elske at eje den! :D
      Uh, så er vi to! Jeans er bare det federe når de er ripped, især om sommeren :)

      Slet
  4. Jeg ville da slet ikke have noget imod at iføre mig både den sorte blonde peplum og pencilskirtet. Så lækre items! Er vild med effekten på jeansne, men for mit vedkommende må de gerne være endnu stramme, gerne skintight!

    http://industrialbarbie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig med dig! :)
      Det ser altså også godt ud med helt skintight jeans, bare man føler sig tilpas :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥