What's wrong with just being you? ♥

30.04.2014



Godaften, og velkommen til klokken-er-mange-lad-os-lige-tænke-alt-for-meget-over-ingenting sludder <3

Jeg skriver selvfølgelig alle mine blogindlæg ud fra, hvad der interesserer mig lige nu, hvad jeg selv finder spændende at læse hos andre bloggere eller hvad der inspirerer mig - Jeg har ikke tænkt mig at skrive noget, som ikke er "MIG" eller som jeg ikke kan stå inde for.

Ind i mellem kan jeg dog alligevel godt føle, at bloggen mangler lidt personlighed - For helt ærligt, det er jo ikke dybe, personlige ting jeg skriver om, overhovedet. Oftest handler mine indlæg om mode og skønhed, og det er bestemt ikke fordi jeg synes, at disse emner bliver for overfladiske for, helt ærligt, så er disse ting i blandt det jeg har allermest passion for (det lyder ret sørgeligt). Men jeg elsker at blive inspireret af andres tøj eller garderobe, og se deres hverdagskluns, høre om en ny makeupkollektion eller få tips til en anderledes hverdagsfrisure, blive bedre til at style items eller hvad det nu kan være.. 

Men jeg har længe tænkt over, at gøre bloggen mere personlig. Men bare rolig, ikke på den der "kære dagbog, jeg har lige købt æbler i Netto"-måde! Jeg har bare fundet ud af, at jeg selv bedst kan lide de blogge, hvor man kan fornemme hvem der sidder bag skærmen. Hvor jeg lige nu føler, at min blog kunne være skrevet af hvem som helst. Det giver nok ingen mening, det her. Men jeg ville egentlig bare høre, hvordan I generelt ser på dette? Og er det noget I tænker over omkring jeres egen blog, hvis I har én? :)

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad I allerhelst vil se mere af her på bloggen? Er det flere af mine egne outfits f.eks., inspiration til indretning, mere personlige indlæg, mere om skønhed og produkter, eller noget som jeg aldrig har været inde over før? Kom endelig med alt I tænker, da jeg elsker at få ny inspiration og nye ideer, TAK <3

- Knus L.

4 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide at læse din blog :) Og jeg synes at du skal skrive om det du har lyst til!
    Dét, der gør en blog allermest personlig i mine øjne er, når bloggeren bag, skriver om det h*n føler for :D
    Og hvis du ikke selv føler at din blog er personlig nok og gerne vil gøre den mere personlig, så er det dét du skal gøre! ;D
    Jeg skriver nok mest på den der 'Kære Dabog. Jeg har lige købt æbler i Netto'-måden, men det er nu også den måde jeg bedst kan lide det. :)
    Så gør hvad du selv føler vil være rigtigt for dig :D

    Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar, og fordi du gad tage dig tid til at smide din mening. Det betyder rigtig meget!
      Og du har så ret, man skal jo egentlig bare huske at være sig selv, og skrive lige præcis som man selv føler for :)
      Tusind tak, og tak fordi du siger du godt kan lide at læse min blog <3

      Slet
  2. Du skal skrive hvad du har lyst til at skrive om <3 Jeg følger med ligemeget hvad, for din blog er virkelig hyggelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du dog bare sød - Tusind tak søde Vanessa! Det varmer rigtig meget :) <3
      - Og jeg kan kun sige i lige måde!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥