When in doubt, wear red ♥

29.04.2014


Godmorgen til jer <3
Jeg ville lige vise jer dette outfit, som jeg var iført fornylig, da jeg skulle på Halifax og spise fantastisk lækker mad med en af mine venner. Vejret var virkelig lækkert, og det gav mig sådan en lyst til at hoppe i alt andet end sort tøj - Som ellers altid er det letteste og sikreste, ikk? Jeg hoppede derfor i mine gamle blå jeans fra ONLY, en blomstret top fra Gina Tricot og min elskede røde blazer fra H&M. Tilsæt rød læbestift og en chunky halskæde, og så er outfittet altså lige mig! Hvad synes I? For meget farve på én gang? Hihi.

Rigtig god tirsdag, piger!

- Knus L.







17 kommentarer:

  1. Bestemt ikke! De røde og blå farve fungerer super godt sammen!! :)
    Og dit smil er så flot og smittende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for du siger, Ida! :)
      Ihh hvor er du dog sød - Tusind tak!!! :)

      Slet
  2. Woooow hvor er du bare smuk i rød !

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak Stephanie, det er sødt af dig at sige!! :)

      Slet
  3. Super smukke billeder! Den røde farve ser SÅ godt ud på dig :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, det er jeg rigtig glad for du synes!! :)

      Slet
  4. Wow hvor ser du skøn ud. Så smuk <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw hvor er du bare sød! :) Tusind tak smukke! <3

      Slet
  5. Rød er en super god farve til dig søde! Du ser fantastisk ud :-D

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er du bare sød, tusind tak smukke!! :D

      Slet
  6. Tak fordi du gerne ville følges :)
    Jeg følger dig nu både via GFC og Bloglovin :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Line - Jeg følger også dig begge steder :-)

      Slet
  7. Den røde farve klæder dig utrolig meget, super flot! <3

    Kig gerne forbi min blog, knus <3
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kathrine, det er jeg glad for du synes <3

      Slet
  8. Dejligt outfit! Som de andre siger: rød er en smuk farve til dig :-)

    Knus <3
    xx Natalie

    SvarSlet
  9. Rød er en rigtig god farve til dig :)

    SvarSlet
  10. Slet ikke for meget farve. Rød klæder dig utrolig godt!

    industrialbarbie.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥