Yes, shopping makes me happy! ♥

20.04.2014


Godaften :-)
Jeg ville bare lige hurtigt checke ind for at vise jer lidt småting jeg købte fornylig. Nemlig ovenstående statementhalskæde og t-shirt fra H&M :-) T-shirten havde jeg kigget på før, og jeg synes den var lidt fed pga. "Celfie" teksten - Perfekt til en "modeblogger", ikk? ;-) og halskæden blev jeg bare forelsket i med det samme jeg så den. Da jeg så fandt et gammelt tilgodebevis i min pung måtte jeg bare ha' begge dele. Jeg havde også begge items på her forleden, da jeg var til påskefrokost og i byen med nogle dejlige mennesker, så I får det snart at se "in action". 

Jeg håber I har haft en rigtig skøn søndag, og at I har haft mulighed for at nyde det perfekte påskevejr - Min dag har været helt afslappet, med ren hygge i mine forældres have det meste af dagen. Nu har jeg lige taget mig et langt bad, er hoppet i hyggetøjet og så sidder jeg ellers bare og kigger på nettet. Jeg har set nærmere på Bilkas store udvalg af Samsung varer, da jeg drømmer om et nyt fjernsyn - Måske det skulle være mit næste store køb :-) Ellers ser jeg lidt forskellige beautyvideoer på YouTube (my guilty pleasure!) 

Jeg vil smutte igen - Tak fordi I kigger forbi <3

- Knus L.
 
Udarbejdet i samarbejde med Bilka - Men er 100% udtryk for min egen mening!

18 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :)
    Og det lyder som en dejlig søndag du har haft :)

    SvarSlet
  2. Super fine køb! :)
    Og det lyder som en skøn dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ida! :)
      Det var det også, dejligt afslappende :)

      Slet
  3. Lækre køb smukke! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  4. Shopping kan jo gøres i alle former for humør, ingen undskyldninger haha

    Jeg har selv lige startet en blog efter et års pause, så ville blive super glad, hvis du ville tjekke den ud!
    http://sophiebusch.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg kunne ikke være mere enig! ;)

      Selvfølgelig kigger jeg forbi!

      Slet
  5. Sikke nogle fine køb søde. Er vild med begge ting :-)

    Det lyder som en dejlig dag.

    xx Natalie

    SvarSlet
  6. Rigtig lækre ting :-) T-shirten er super fin!

    Knus
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg glad for du synes Mia :)

      Slet
  7. Åh, sikke nogle lækre ting du har købt. Jeg vil også have den t-shirt og halskæde!!!
    Jeg må altså en tur i H&M snart :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, sådan! Samme smag, igen igen igen ;)
      Afsted med dig <3

      Slet
  8. Syens T.shirten er super fed, og vil faktisk gerne selv have den! he he. <3

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Og så var den super billig! Og dejligt sommerlig :D

      Slet
  9. Super fin t-shirt :)

    / Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Liselotte, dejligt du kan lide den :)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥