Because when I shop, the world gets better ♥

19.05.2014

Godaften tøser <3

Jeg er virkelig ked af, at der har været lidt stille på bloggen de sidste par dage - Det har ikke været med min gode vilje! Jeg har bare slet ikke haft tid til, at lave nogle ordentlige indlæg eller få taget nogle ordentlige (og bare some what spændende) billeder. Først her til aften har jeg haft tiden - Og så anede jeg pludselig ikke, hvad jeg dog skulle skrive om :-(

Nu når jeg alligevel sad her på nettet, med god tid, havnede jeg så på Gina Tricots hjemmeside, hvor jeg (selvfølgelig) fandt en masse lækkerier! - De gør det altså virkelig godt for tiden, hvis I spørger mig!! :-) Så derfor blev dette pludselig til en omgang Gina Tricot wanties ;-)

Faktisk har jeg allerede erhvervet mig to af tingene på collagen - Kan I gætte hvilke? :D

#1 HER #2 HER #3 HER #4 HER 5# HER #6 HER

I må ha' en skøn mandag aften!

- Knus L.

14 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg er bare vild med det du har fundet! Særligt nr 2 og 3 øverst :-D

    xx,
    http://blogbyheidis.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to! Jeg har købt nr. 2, men sukker også over nr. 3 - har prøvet den flere gange, haha.

      Slet
  2. Den sorte blonde top er helt vildt søøød :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg virkelig også :D

      Slet
  3. Har selv kigget lidt på nummer 1, da jeg virkelig ønsker noget i den stil, til min gaderobe!
    Tag gerne et smut forbi min blog, mitvillavillekulla.dk

    x Villa Villekulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kan jeg også rigtig godt lide! Og den kan jo styles på mange måder :)

      Slet
  4. Årh de to sorte sager må jeg eje! :D <3

    Knus

    SvarSlet
  5. Årh mums, den sorte nede i højre hjørne!

    Kig meget gerne forbi! :-)
    http://michelleeckert.bloggersdelight.dk/

    Knus Michelle Eckert ♥

    SvarSlet
  6. Det er godt nok nogen fine cardiganer du har fundet :)

    //N,K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
  7. Gina Tricot gør det virkelig godt lige for tiden. Jeg vil eje næsten alt på webshoppen, hvis jeg havde råd! :D
    Og jeg tror du har købt zebra-trøjen og den sorte top med blonder, selvom det hele lige er dig, så den er svær.

    - Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også, det er næsten for meget af det gode, haha.
      Åhh, jeg ville ønske jeg havde - Ville gerne eje alt på collagen!
      Men det er faktisk nr. 1 og 2 jeg har købt :D hihi.

      Knus <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥