Celfie darlin' ♥

08.05.2014


Hej <3
Her kan I se hele mit outfit, som jeg kun viste jer en lille bitte smule af igår. Jeg var iført outfittet en dag jeg skulle til fødselsdag og senere i byen med nogle veninder :-) Jeg kan godt lide nederdelen, da den jo er lidt anderledes end en typisk højtaljet, stram nederdel, pga. læderlooket, som gør udtrykket en smule mere råt. Dog tilsatte jeg en ret tøset, rosa bluse og nogle tøsede smykker, for at mixe det hele lidt. Nu når jeg kigger tilbage på det, synes jeg der mangler et eller andet - Måske en blazer eller sådan noget, for at gøre det lidt mere stilet. Men ja, sådan kan man jo altid være selvkritisk bagefter ;-)

Hvad bruger I jeres torsdag på? :-) Jeg skal på værksted med bilen her om lidt - Jeg håber ikke det tager aaalt for lang tid, da jeg altså virkelig trænger til at komme ud og ose i nogle butikker, haha. Så det håber jeg at kunne nå også ;-)

Husk I kan følge mig på Facebook HER og på Bloglovin' HER - Det gør mig glad! <3

- Knus L.

13 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare GODT ud! Jeg er helt tosset med outfittet søde :-D <3
    Min torsdag er blevet brugt på arbejde, og nu venter jeg på min veninde kommer over, så vi rigtig skal hygge :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det er jeg helt vildt glad for du er :D
      Skønt med venindehygge igår :) Håber du får en god weekend <3

      Slet
  2. Hold op hvor ser du godt ud. Sild! :-* <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold op hvor er du bare SØD! Tak, selv sild :-*

      Slet
  3. Super flot outfit! Og hvor ser du da bare vildt godt ud :)
    - Jeg er helt vilde med dine sko! :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh en sød kommentar, mange tak skal du have! :D
      - Hihi, og så er de endda gode at gå i, og bare fra H&M :D

      Slet
  4. Jeg synes bestemt ikke det outfit mangler noget ;D
    Synes det ser super fedt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, mange tak! Det er jeg rigtig glad for du siger :D

      Slet
  5. Super lækkert outfit!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Jeg kan rigtig godt lide den måde du har nedtonet nederdelen på.
    Håber at det var en god fødselsdag og god weekend Louise :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida, det er jeg rigtig glad for! :)
      Mange tak, det var det helt sikkert! Jeg håber også du har haft en skøn weekend :)

      Slet
  7. Du ser bare skøn ud smukke Louise! <3

    Kig gerne forbi min blog, knus!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥