D.I.Y. ♥

25.05.2014


Godaften <3

Ovenfor kan I se en meget gammel amagerhylde, som efterhånden er gået lidt i arv i min familie. Den har hængt i min farmors og farfars hjem, senere hos min farbror og så i mine forældres hjem - og nu har jeg været så heldig at overtage den! Jeg synes det er så hyggeligt, at den har fulgt min familie i så mange år, og så har den en ekstra stor betydning for mig, da hverken min farmor, farfar eller min far er her mere <3

Den var dog oprindeligt i mørkebrunt træ, men da det ikke lige passede ind i stilen i min lejlighed, besluttede jeg at den skulle males hvid :-) Min amagerhylde har derfor fået en gang grundrens, for at rengøre og klargøre den til at få grunder. Herefter er den blevet slebet, for så at kunne blive malet hvid - Dette gør at malingen holder langt bedre :-)

www.malerlager.dk har alt, hvad jeg brugte til mit lille DIY projekt, og samtidigt har de guides til hvordan man griber forskellige projekter an og præcis hvilke redskaber man skal bruge. Derudover har de også en hotline, hvis man har yderligere spørgsmål til ens projekt :-) - Virkelig smart, at man kan købe alle materialer på ét sted på nettet, samtidigt med man får den rette vejledning! Så hvis I har et DIY projekt i tankerne er hjemmesiden helt klart et besøg værd!

Nu mangler jeg bare, at finde ud af hvor min "nye" hvide amagerhylde skal hænge :-) 

Rigtig god søndag til jer! Jeg håber I har haft en fantastisk weekend <3

- Knus L.

Udarbejdet i samarbejde med malerlager.dk - Men er 100% udtryk for min egen mening!

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin smukke <3

    SvarSlet
  2. Den er da bare blevet super fin! Rigtig god ide at male den hvid :) så passer den bedre ind de fleste steder ;)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D
      Ja lige præcis - Mørkebrunt var lige retro nok til min stil ;-)

      Slet
  3. heldige dig ;)
    altid dejligt med ting som går i arv!
    Den er utrolig smuk!

    // www.fashionbysterup.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stephanie!
      Ja nemlig, så har det bare lidt ekstra betydning :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥