Dreaming of summer ♥

05.05.2014

Godaften <3
Jeg er lige kommet hjem fra en veninde nu - Det regner, og det er koldt og blæsende. Derfor fik jeg sådan lyst til at dele en masse lækre sommerlige billeder med jer, så vi sammen kan drømme os væk til varme dage, brune stænger, lette outfits, bare tæer og hyggelige sommeraftener, mmm :-) Jeg håber I kan lide billederne, og at I måske også kan få lidt inspiration til jeres kommende sommeroutfits :-) Hvad er jeres yndlings sommer fashion item? :-)


- Knus L.











5 kommentarer:

  1. Solbriller, shorts og kortærmede trøjer! Men jeg bliver desværre alt for hurtigt forbrændt :( Kom hid, sommer!

    Hilsen Julie - denmiserable.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh det kender jeg godt. Vi to må bare huske den solcreme altså!! :)

      Slet
  2. Suk! Begynder at drømme om sommer og sol :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to! Heldigvis snakker de om at sommeren kommer i næste uge - Jeg håber :)

      Slet
  3. Dejlige sommer billeder, drømmer mig helt væk nu! <3

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥