Instaholic ♥

12.05.2014

Godaften piger <3
Så blev det tid til et (sent) indlæg. Dagen er simpelthen bare fløjet afsted, synes jeg. Og jeg har slet ikke nået alt det jeg gerne ville, desværre. Hvad har I lavet idag? Jeg håber I har fået en rigtig god start på ugen :-)

Jeg tænkte, det var tid til, at vise nogle af mine seneste instagrambilleder. Jeg synes nemlig det er så hyggeligt at se, hvad andre lægger på Instagram af sjove, random billeder og hverdagsglimt, så nu vil jeg dele mine :-)

Hvis I vil følge med hos mig hedder jeg AllThingsGlitters, I finder mig lige HER.
Hvad hedder I? Jeg elsker at lure hos folk, hihi. 
- og man kan simpelthen blive så inspireret af folks billeder, det er så skønt! :-)

På det sidste har jeg blandt andet ...


... Været på Halifax og spise de lækreste burgere!

... Kigget på gamle billeder af min dejlige, lille hund <3

... Hygget under dynen med Friends With Benefits i tv, ahhhh <3

... Fejret min søsters fødselsdag :-)

... Spist lækker, lækker mad hos mine forældre <3

... Siddet i mine forældres skønne pavillon, nydt søde sager og blogget :-)

... Været på Strøget med en veninde og spist Frozen Yoghurt, mmm <3

5 kommentarer:

  1. Dejlige billeder smukke <3

    Knus

    SvarSlet
  2. Skønne billeder! Sikke en skøn hund :D

    SvarSlet
  3. Super skønne billeder, søde!

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥