Every day is a fashion show, and the world is your runway ♥

13.05.2014

Hej <3

Jeg er simpelthen så træt lige nu, og ligger egentlig bare under dynen og ser beautyvideo'er på YouTube - Så bliver det ikke meget mere afslappende :-) Følger I nogle YouTube beautyguru'er? Jeg vil altid gerne opdage nogle nye, inspirerende personer nemlig :-) 

Nå, men tidligere i dag ryddede jeg lidt op i alle billederne på min computer, og jeg fandt et par outfits frem fra gemmerne, som jeg tænkte jeg lige ville dele med jer :-) Det er lidt sjovt at se tilbage på sine gamle outfits, og også en meget smart måde at blive mindet om et eller andet item, som man simpelthen får brugt alt for lidt nu - Sig ikke det kun er mig, der har ting liggende i skabet, som man lidt har glemt? hihi.

Jeg håber I har haft en rigtig skøn tirsdag, piger. Min har været fin - Jeg fik også trænet, som jeg ellers overhovedet ikke gad, men man har det jo fantastisk bagefter, ikk? Nå, nu bliver jeg altså nødt til at hoppe i seng. Godnat <3
 
- Knus L.

7 kommentarer:

  1. Du har bare så dejlig en stil Louise :) Og så kan jeg rigtig godt lide dit hjem - af hvad jeg kan se af det i baggrunden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Ida, tusind tak! :)
      Det er hjemme hos mine forældre, de har det simpelthen så fint og hyggeligt! :)

      Slet
  2. Elsker din stil og vil virkelig ønske jeg kunne bærer den! :)

    Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster. Knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  3. Smukke dig! Elsker det første sæt :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  4. Jeg vil altså gerne eje din garderobe. Du har simpelthen så meget flot tøj! :o)
    Og fedt at du hen og træne. Du er så sej! :D <3

    SvarSlet
  5. Hvis jeg glemmer ting i min garderobe, er det typisk et tegn på, at jeg burde få det solgt videre ;-) Men du har ret, det er sjovt at gense gamle outfits og måske få nye idéer til sammensætninger :D

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥