Home sweet home ♥

23.05.2014


Godaften piger <3
Hvad bruger I jeres fredag aften på? :-) Lige nu sidder jeg bare her og slapper af, mens en eller anden tøsekomedie kører i baggrunden på Tv3, og så leder jeg efter lidt inspiration til boligindretning, da jeg i denne uge har lavet lidt om i min stue og i mit soveværelse.

Jeg har det med at rokere rundt på møblerne igen og igen, men én ting jeg har drømt om at ha' i årevis - Selv før jeg flyttede i min nuværende lejlighed - er én stor væg med noget lækkert tapet. Jeg synes simpelthen det giver så meget til et rum, og det er en god måde at gøre et rum mere livligt, uden det bliver for meget. 

Ovenstående tapeter er alle fra XL-Byg.dk, og jeg er helt vild med dem! De har selvfølgelig mange, mange flere at vælge i mellem, men jeg tænker at ovenstående print vil passe bedst ind i min stue. Min stil er meget romantisk og tøset, og jeg forestiller mig, at det kunne være fedt at bryde det "pæne" look med noget lidt mere råt som f.eks. tapet med murstensprint eller slangeskindsprint - og de ovenstående farver vil alle være perfekte til de ting jeg i forvejen har.

Hvad synes I om disse tapeter, hvis de skulle bruges til én enkelt væg - Vil det være for meget? :-) Kig forbi XL-Byg.dk hvis I vil se hele udvalget af tapet, eller hvis I er på udkig efter maling, nye havemøbler, brænde eller mangler materialer til et projekt til hjemmet :-)

God weekend <3

- Knus L.

/Reklame

4 kommentarer:

  1. murstens tapetet er vildt fedt! :-)
    knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg godt nok også! :D

      Slet
  2. Det er nogle lækre tapeter! Min favorit må være den nederst til venstre :-)

    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også virkelig fint! :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥