Lazy Sunday ♥

11.05.2014

Godaften <3
Jeg håber I har haft den skønneste søndag - og at I måske har fået hygget lidt ekstra i selskab med jeres mødre idag? :-) 
Jeg har spist lækker morgenmad med familien, og så har jeg selvfølgelig givet min mor en lille gave - Nemlig 4 Rosendahl middagstallerkner, som hun ønskede sig :-)

Ellers har det godt nok været en dovnedag for mit vedkommende. Jeg har kun lavet ting, der kunne gøres liggende iført pyjamas, hihi. Men det skal der vel også være plads til én gang i mellem?
Hvad er jeres weekend gået med? :-) Fredag var jeg hjemme hos en veninde, hvor vi holdt sleepover, ligesom da vi var yngre. Egentlig skulle vi hygge med film, men det endte med at vi bare sludrede nonstop indtil klokken 4 om natten. Lørdag aften gik turen hjem til mine forældre, hvor vi spiste lækre bøffer med alt hvad der hører til, og hyggede med Grand Prix i tv'et, så skønt! :-)

- Knus L. 

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt :)
    Og super fine billeder <3

    / Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liselotte! :) Jeg nød det også, hihi <3

      Slet
  2. Det lyder da bare super hyggeligt! Og ind i mellem skal man bare have sådan en af de dage hvor man intet skal og bare kan gå rundt i nattøj! Elsker selv når jeg har en af de dage :) Føler jeg får helt ny energi!
    - Dejlige billeder :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk? Godt det ikke kun er mig der er sådan, hihi. Det er simpelthen bare så skønt at kunne ind i mellem! :)
      Tak skal du have Line :) Jeg håber også, du nød din søndag!

      Slet
  3. Åh, det lyder bare som en hyggelig weekend du har haft smukke :)<3
    Jeg har brugt min på træning, afslapning med min kæreste, melodi grand prix og så en tur på cafe med min mor :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har det i hvert fald også været, jeg har nydt det <3
      Ihh, det lyder også virkelig skønt! Dejligt at høre søde :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥